Madelaine
Ed este nevoit să mă aducă acasă după ce am fost in club jumătate de noapte. Cat de tare m-am distrat, am băut un pic ,bine un pic cam mult dar am facut-o deoarece Ed a pus cinste si nu puteam sa il refuz. Adică pana mea cum poți să refuzi pe cineva cand iti pune cinste ,este complet lipsa de respect.
-Mersi ca m-ai adus. Iti raman datoare. ~spun eu si il sărut pe obraz.-Sper sa nu mai faci asta prea curând. ~spune el referindu-se la băutura.
- Sa nu speri, de astăzi lumea pentru mine se va schimba. ~spun eu si intru in casa.
-In sfarsit ai apărut. Stii cate griji ne-am facut? ~întreabă Ash aprinzând luminile in tot holul.
-V-am spus că voi veni mai pe seara. ~spun eu in timp ce îmi dau platformele jos.
-E ora 3 dimineața! Asta numești tu mai spre seară? ~întreabă nervos Marc ,care habar nu am ce cauta in casa mea.
-Nu îmi mai purtați de grijă. Voi pleca la un hotel pentru ca m-am saturat sa ma controlați in tot ceea ce fac. Ma simt izolată. Nu ma mai căutați, si sa nu ma băgați în seamă la școală. ~spun si urc sus sa imi fac bagajul.
***
Patul din hotel este atât de moale, încât pot sta toata ziua in el. Dar trebuie să merg la liceu. Imi iau un tricou alb un pic cam decoltat, blugi negri si niste adidași negri plus geaca mea preferată de piele. Telefonul îmi sună în continu de cand am plecat. Sunt ori frații mei dați naibii sau Marc pe care îl voi da naibii. Urc pe motor si simt cum imi vibrează telefonul. Trebuia să îl pun pe mut. La un semafor îmi scot telefonul si observ ca ma sluant Erik si Amy care nu au nici o treaba cu noua mea schimbare ,dar sunt sigura ca cei 3 crai i-au pus sa o facă.
In parcare ii vad pe toti cum ma asteapta si deja cred ca era mai bine daca nu veneam.
-Om bun al acestei planete. S-a inventat telefonul ca sa suni si ca sa răspunzi, nu ca sa imi închizi, și ce zdrențe ai pe tine. ~spune nervos Liam.-Nu îmi pasă ce a inventat omul. Mie imi pasa ca voi sa va băgați telefonul undeva. Nu ma mai sunați si nici căutați. Acestea sunt haine dragul meu, in caz ca nu ai vazut destule ep zdrentele pe care le luai in camera de hotel. Dacă voi avea nevoie de ceva de la voi, cum ar fi un pic sau creion va voi cere. Însă acum îmi sunt complet inutile. Asa ca faceti pasi. ~spun eu si îmi fac loc printre ei ,însă din nou cineva ma apuca de încheietura.
- Trebuie sa vorbesc cu tine Mad. ~spune si ma trage după el într-un loc mai retras.
-Daca vorbeam acolo ce era? Murea cineva spânzurat? ~intreb eu plictisită.
-Am sa iti pun ceva si trebuie sa fim doar noi. ~spune el uitandu-se în ochii mei.
-Mai repede pentru ca nu am toată ziua. ~spun eu ferindu-mi privirea.
-Mai întâi vreau sa te uiti in ochii mei si sa ma asculti cu atentie. Cand am spus chestiile alea ieri, am spus fara sa ma gandesc. Adică eu nu cred asemenea lucruri oribile despre tine. Si nu vreau sa te vad cu comportamentul ăsta de fițe. ~spune el.
-Adica vrei sa spui ca eu am comportament de fițe? Adica ma comport ca o pitipoanca ca nu inteleg. Nu mai am nevoie de parerile tale despre mine. Si in plus pot sa ma comport cum vreau nu am nevoie de cineva care sa imi recomande cum sa o fac. Si inca o chestie. Cine te crezi sa imi vorbesti asa, daca te cunosc de câteva zile nu inseamna ca deja suntem prieteni. Sora ta este atât de diferită de tine, si in plus....... ~spun eu foarte repede ,însă ma opresc din cauza unor buze extrem de moi ,pe care in sfarsit le pot simti. Nu credeam ca voi putea face asta vreodată.
Nu ii raspund pentru ca nu vreau sa poata profita de momentul meu de vulnerabilitate. Nu vreau sa observe ca simt ceva puternic in interiorul meu. Ma desprind din sărut si ma uit in ochii lui.
-Daca credeai ca ma poti inmuia cu un simplu sărut, sa stii va te-ai înșelat amarnic. Ma poti săruta si in fiecare zi. Pentru mine mereu vei ramane un zero. Nu îmi pot stârni nici o emoție decât cea de nervozitate cand sunt pe lângă tine. Imi pare rau dar planul tău nu prea a mers. Oricum transmite-i salutări lui Lili din partea mea. Am auzit ca aveți o poveste de dragoste frumoasă împreună. Sper sa va tina ,însă ar fi păcat sa afle ca o înșeli. ~spun eu.-Dacă nu te deranjează atunci când te sărut, as putea sa o fac si in fiecare zi. Mie imi convine, îmi voi face un obicei din asta. ~spune si eu îmi dau ochii peste cap.
-Doar asta Ai inteles din tot ce am spus? ~intreb eu.
-Pentru mine asta contează, si apropo sa nu mai vad ca porti decolteuri, ca altfel te tin închisă în casa. ~spune el.
-Da cine te crezi, iubitul meu?
-Viitorul tau sot mai bine. ~spune el zâmbind.
Just.alone
CITEȘTI
Doar un pas
RomanceMadelaine primește o oribila veste ce ii da lumea complet peste cap. Ea va trebui să se întoarcă inapoi in Italia după ce a stat 3 ani în America. Împreună cu cei doi frați ai ei, tripletii isi întâlnesc vechii prieteni si dușmani care le-au provoca...