29. Ai fost cea mai importanta persoana din viata mea

1.6K 71 7
                                    

Madelaine

    Totusi cred ca Zack avea dreptate. Nu trebuia sa ma dau in chestia aia, mă simt amețită si am o stare de rău.
-Mad, putem vorbi? ~întreabă el. Acum și-a găsit si asta sa ma ia la intrebari.

-Stai un pic. Trebuie să vorbesc cu Zack. ~spun eu si dau sa ma întorc dar el ma prinde de mână. Macar asta nu s-a schimbat.

-Am asteptat patru ani. Vreau sa vorbim acum. ~spune el cu o voce superioară.

-Atunci cheama-l pe Zack aici. Te rog. ~spun cu o voce stinsă, si el își schimbă repede expresia facială.

-Mad? Esti bine? Ce ai? ~întreabă el cu o voce îngrijorată.

-Spune-i lui Zack sa imi de-a medicamentele si voi fi bine. ~spun eu si ma asez pe un scaun.

-Zack nu e cu ceilalți, sa o chem pe Abby? ~întreabă el repede.

-Te rog. ~spun eu șoptind si imi duc mana la piept.

-Așteaptă aici. ~spune el si fuge la ceilalți si o trage el Abby după el.

-Ce ai Mad? Esti bine? Doamne ,nu imi spune ca iar se intampla asta. ~spune ea si isi da cu mâna prin par.

-Ba da. Ai medicamentele? ~intreb eu cu o speranță în voce. Ma durea ca naiba.

-Doar unele. Nu pe toate. ~spune ea frustrată.

-Pe unde dracu umbla Zack? ~întreabă ea nervoasă.

-Dă-mi ce ai acum. ~spune eu rugatoare.

-Ce dracu se intampla? ~întreabă Marc nedumerit.

-Nu este un moment bun pentru întrebări, acum arunca cutia asta undeva. ~spune si ii inmaneaza un ambalaj gol.

-Il arunc mai incolo, acum imi spune-ti ce se întâmpla. ~spune el si isi baga ambalajul in buzunar.

-Nu este nevoie sa știi. Si in plus nu ai nici un drept sa știi ce se petrece în viața ei. ~spune Abby si Marc rămâne împietrit câteva secunde ,însă isi revine repede.

-Sunt fostul ei iubit, am dreptul sa stiu. ~spune el de parcă ar fi evident.

-Are ceva probleme dar se vor rezolva. Nu Mad? ~întreabă ea zâmbind fals ,iar eu afirm dând din cap aprobator.

-Cand mergem la plajă? ~intreb eu entuziasmată. Simt ca imi revin si asta ma bucura.

-Tu esti nebună femeie? Era sa mori pe un scaun și tu te gândesti la plajă? ~întreabă ea cu o fata uimită.

-Daca mor, macar sa mor fericita. ~spun eu indiferenta.

-Spui asta de parcă maine vei muri. ~spune Marc cu o fata serioasă, iar eu si Abby ne tragem priviri scurte.

-Doar ma amuz si eu. Nu lua in serios lucrurile pe care el spunem. Stii cum sunt eu. Cândva ma cunosteai extrem de bine. ~spun eu si el își fereste privirea.

-Eu plec sa il caut el Zack. ~spune Abby si se retrage ,probabil se simtea in plus.

-Încă mai tin minte lucruri despre tine. Ai fost cea mai importantă persoană din viata mea. De ce m-ai părăsit cand aveam cea mai mare nevoie de tine? ~spune el cu glasul îndurerat.

-Am facut o pentru binele tău. ~spun eu stiind ca il doare sa audă ceea zic.

-Crezi ca fiindcă m-ai părăsit mi-ai facut un bine? M-ai distrus. Începeam să fiu depresiv in timp ce tu erai bine mersi si te distrai cu prietenii tai. ~spune el cu o voce dură și rănită.

-Nici nu ai idee cat am suferit. Nu am mâncat nimic luni intregi, nu am iesit nicăieri. Doar Zack a putut sa ma scoată din această depresie. ~spun eu iar el își dă ochii peste cap.

-Ti-a tras-o si ti-ai revenit rapid? ~întreabă el cu batjoc in glas.

-Tu glumesti acum? ~intreb eu uimită.

-Nu, nu glumesc. Dar lăsa asta ,daca spui ca ai suferit atât de ce nu ai venit inapoi? De ce m-ai abandonat ca pe un cățel? ~întreabă el.

-Aici erai Mad. Imi pare extrem de rau ca nu am fost cand ai avut probleme. Daca ti se intampla ceva ,jur ca nu mi-o iertam niciodata. Am întrerupt ceva? ~întreabă el cand vede apropierea dintre mine si Marc.

-Nu, e ok. Noi doar discutam. Mergem la plajă? ~intreb eu nerăbdătoare.

-Tu esti întreaga? Era a faci astea de cord si tu vrei la plajă? ~întreabă Zack cu o expresie pe fața supărată.

-Vă rog eu frumos sa nu va mai băgați în viața mea. Am 22 de ani. Cred ca sunt destul de matura pentru a lua singura decizii. ~spun eu nervoasă. Uneori chiar se implica prea mult.

-Noua ne pasă de tine si de ce ti se intampla. Suntem familia ta, meritam sa te vedem fericiți. ~spune Zack.

-Uitati-va acum, pentru ca peste ceva timp nu ma veți mai vedea defel. ~spun si ma îndepărtez nervoasă de cei doi. Sa nu mai aduca vorba despre problemele mele de sănătate și va fi mai bine.

Just.alone

Doar un pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum