16. De ce mi-ai dat droguri?

2.1K 77 17
                                    

Marcus

De cate ori am zis in viata asta ca sunt prost, idiot si un mare bou? Nici nu mai tin cont ,pentru ca ieri sunt absolut sigur ca mi-a băgat Lili ceva in clătitele alea arse. Aveau un gust oribil, însă mi-au provocat atâta rău, si am rănit o persoană nevinovată. Am numit-o curvă doar pentru ca am auzit ca tipul ăla o pipăia si o sărută in timp ce eu nici nu existam in viata ei. Macar asta a rămas în trecut, acum sunt sigur ca nu mai fac asta. Adică in sufletul meu sper sa nu mai facă asta. Imi plac fetele care sunt misterioase și care sunt mai încăpățânare, dar Mad le întrece pe toate. Nu am mai cunoscut o astfel de fata. E putin diferita de Leila. Se aseamănă atât de mult însă sper ca întâmplările sa nu se repete in niciun caz. Încă mai am vise din alea in care o vad si îmi spune că e numai vina mea. Dacă i se va întâmpla acelasi lucru si lui Mad, jur ca mor. Ce rost va mai avea viata daca singura persoana care o făcea frumoasă nu mai este. În fine, trebuie să plec la școală și să vorbesc cu ea urgent. Sper doar ca nu este prea tarziu.

***

-Mad, așteaptă! Trebuie sa vorbim. Am ceva sa iti spun. ~tip eu si alerg spre cei 4.

- Nu ai spus destule ieri? Credeam ca am terminat discuția. ~spune ea cu o privire neutră.

-Pleacă Marc ,ai stricat toată atmosfera de ieri. Trebuia să apari tu după ce s-au sărutat. Mai aflam si eu lucruri. ~spune brunetă indignată

-V-ati sărutat ieri? ~intreb eu sângele fierband in mine.

-Conteaza, hai spune ce aveai de spus că nu am toată viața la dispozitie. ~spune ea plictisită.

-Putem vorbi singuri? ~spun eu accetuând ultimul cuvânt.

- Ma descurc. Ne vedem la ora. ~spune si se retrage într-un loc mai ferit de lume. ~Ce aveai atât de important de spus?

-Stii chestiile alea de ieri ,le-am spus la nervi ,doar ca Lili a pus ceva in clătitele alea si ma drogat. Iti spun si te implor sa nu crezi ca toate lucrurile pe care ti le-am spus sunt adevărate. Eu chiar m-am îndrăgostit de tine si vreau sa te fac cumva sa înțelegi asta. Însă d fiecare dată o dau in bara. ~spun eu gesticulând cu mâinile într-una.

-Ascultă atent Marcus ,pentru ca nu iti voi repeta de doua ori. Nu îmi pasă de parerea ta despre mine, ți-o poti baga undeva. Nu vreau sa iti rănesc sentimentele ,dar ai gresit persoana de care sa te îndrăgostești. Eu nu pot fi iubita si nu vreau sa mergi din urmă mea. Găsește-ti o fata care sa stie cum sa te prețuiască si cu care să nu o dai in bara. În plus o ai pe Lili, iubirea vietii tale. Acum trebuie să plec ,ne mai auzim noi, cred ca azi voi veni la voi sa stau cu Amy. ~spune si pleca.

Înainte de a intra la ore trebuie să o gasesc pe Lili. De ce dracu mi-a băgat acele droguri? Ce are ea cu viata mea? De ce mama naibii nu ma lasa in pace? Si Antonio cum de inca nu e cu Mad si se linge pe la toate colțurile? Mai bine o caut pe Lili decât să îmi pun întrebări la care momentan nu pot afla raspunsul.
-Buna iubire. Vrei sa vii dupa ore la mine? Am o surpriză pentru tine. Sper sa iti placa. ~spune ea cu vocea ei pitigaiată, care ma dezgustă numai cand o aud.

-De ce mi-ai pus acele droguri nenorocite in clătitele tale arse? ~intreb eu furios.

-Ăla era praf de copt prostutule. Cum sa iti dau droguri? Stii ca mie nu îmi plac chestiile de acest gen. Credeam ca ma cunosti cel mai bine. ~spune ea făcând o fata de cățeluș care nu ma impresiona absolut de loc.

-Sterge-ti fata aia sau ti-o șterg eu. Nu incerca sa te pui cu mine ca nu-ti merge. Ce voiai sa imi faci? Sa te cer in căsătorie? Sa ne logodim si dupa sa plecam in Madadascar unde vom face 3 copii? Spune-mi Lili ,ce îți imaginai ca faceam? ~spun eu si ea ma priveste îngrozită.

-Vezi ca te spun lui antonio si nu va ieși bine deloc. ~spune ea balbaindu-se.

- Sa imi faca ce vrea dar Daca se atinge de Mad sa stiti ca va omor pe toti. ~spun eu nervos.

-Stii ca acesta iubire, sau obsesie pentru ea te-a facut cam schimbător si patetic. Nu vezi cu adevărat lucrurile bune ce se învârt prin jurul tau. ~spune si ma trantestepe jos punandu-se deasupra mea începând sa ma sarute.

Cand s-a auzit o usa deschizandu-se nici macar nu a băgat de seamă, ea își continuă treaba acolo. Incercam sa o dau jos dar fără folos nu isi dezlipea buzele cu ruj cleios de mine.
-Daca o faceți pe hol macar ar fi bine sa va protejați si sa acoperiți camerele cu ceva ,nu vreti sa se sperie directorul cand va vede in cele mai încinsă ipostaze. ~spune Mad ,si Amy începe să radă.

-Cred ca si directorul a vazut-o in asa ipostaze. Poate a încercat si el. ~spune ea si blonda se uita cu priviri ucigătoare.

-De ce ati plecat din clasă? ~intreb eu încercând să schimb atmosfera.

-Eu pun intrebarile papusel. ~spune ea cu o privire ucigătoare, care sa fiu al naibii daca nu ma fascina.

Just.alone

Doar un pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum