Marcus
-Liam da-te sa ma asez si eu. ~spune Mad cand iese din apa.
-Nu, pune-te in brate la Marc. ~spune el si isi pune ochelarii pe ochi.
-Daca ea a plecat la magazin sa isi cumpere ceva biscuiți bio nu inseamna ca trebuie sa vorbim despre fosta mea relatie cu Marc. ~spune ea nervoasă.
-Știți ceva? Mai bine ma duc acasa, si asa nu unde sa ma bronzez. ~spune ea si vrea sa plece însă Zack o opreste.
-Hai sa jucam adevăr si provocare. Va fi mai amuzant. ~propune el.
-Ok, dar daca devin e prea plictisitor eu voi pleca. ~spune ea si se așează în poala lui Zack. Sa fiu sincer preferam sa se aseze la mine in poala chiar dacă era sa vina si Tina.
-Cine începe? ~intreb eu si am asez mai confortabil.
-De la mine vom începe si după Abby si tot asa. ~spune Amy încântată.
-Cu cine începi? ~întreabă Liam.
-Maddie. Adevăr sau provocare? ~întreabă ea cu un zâmbet viclean. Tot ce sper e sa nu fie legat de noi doi.
-Adevar. ~spune ea hotărâtă si musca din înghețată.
-Ce ne ascunzi? De ce zici mereu ca vai muri? ~întreabă ea si Mad rămâne blocată. Ii trage lui Zack si Abby priviri panicate si isi drege vocea.
-Eu ...Alta intrebare nu ai gasit? ~întreba ea balbaita.
-Atunci iti dau o provocare, Te duci frumos la băiatul ăla de acolo si ii ceri numarul. După il dai pe al tău. ~spune Abby.
O vad pe Mad cum se apropie de băiatul ăla care sa mor eu daca nu arată bine. O vad cum flirteaza cu el si cred ca daca nu venea Tina ma duceam la el si il băgăm in pământ. Ia dat un sărut pe obraz sau doar nu s-a parut. După privirile celorlalți nu prea pare ca mi s-a parut.
-Putem pleca acasă? ~întreabă ea cand ajunge in dreptul nostru.-Abia am venit. ~spune Tina.
-E cam plictisitor, cred ca mai bine vom pleca. ~spune Zack si se ridică de pe șezlong.
***
Toti stau jos si se amuza iar eu stau in camera. Mai bine era cand eram cu Mad, era mai distractiv, simteam ca traiesc. Dar acum stau si vad doar o fata plină de machiaj. De ce viata nu vrea sa fiu fericit niciodată? Am pierdut-o pe Leila, am consumat droguri, am facut curse cu motoare, am pierdut-o pe Mad si acum aflu ca o pierd de tot pe Mad? E oribil.
Decid să cobor ca sa ii pot admira zâmbetul pe care nu il produc eu. Imi trag pe mine pantalonii însă ceva cade din buzunar. Ma uit mai bine si vad ca este ambalajul de la medicamentele lui Mad. Asta e sansa mea. Dacă ea nu vrea sa imi spuna voi afla singur. Scriu pe internet denumirea medicamentelor care este una extrem de ciudata.
Deschid primul articol pe care mi-l arată si cred ca mi-a stat inima in loc cand am vazut ce scrie acolo. Cobor repede scările si chiar nu îmi pasă ca am uitat sa imi trag un tricou pe mine.
-Ce faci dragule? ~întreabă Tina si bea o gura de ceva. Sunt foarte convins că e ceva cu proteine.-Gura Tina, ne despărțim, m-am cam saturat de fitele tale. Sucuri proteice, mâncare bio ,pe cine crezi ca impresionezi? Pe mine sigur nu. Asa ca du-te la un mosneag cu bani, el sigur te-ar primi cu bratele deschise. Si scula sculata, daca mai poate. ~spun eu iar pe toti ii pufnește râsul, dar cel mai tare pe Zack care a căzut de pe canapea. Singura care sta stana de piatra e Mad.
-Crezi ca eu sunt proastă? Stiu de fosta ta relatie cu Mad. Si Mad știe de ce sunt eu aici. Hai Mad spunele. Tu chiar credeai ca mie imi place de tine? Sa fim seriosi. ~spune Tina si toate privirile sunt pe Mad.
-Mad ce se întâmpla? ~intreb eu.
-Sunteti asa de prosti încât nu v-ati dat seama ca tipul la care ați trimis-o era Antonio. ~spune Tina.
-Tu de unde stii de Antonio? ~întreabă Liam.
-Sa le spun eu Mad? Sau o faci tu? ~întreabă Tina cu o voce care trebuie să fie drăguță dar nu e.
-Sa ne explice cineva ce mama masii se petrece aici. ~tipa Zack.
-Mad e ceva ce inca nu ne-ai spus? ~întreabă Abby cu o voce calmă.
-Nimeni din aceasta camera nu cunoaște tot adevărul. Doar părți mici din el. Nici macar voi Zack si Abby. V-am ascuns atât de multe lucruri. ~spune Mad cu lacrimi în ochi.
-Pai spune-l acum ,ca sa il aflăm cu toții. ~spune Ash.
-Eu si Marc suntem singurii care habar n-au despre ce vorbesti. ~spune Amy cu o voce stresată.
-Vreți să știți adevărul? Bine uite adevărul.
Just.alone
In următorul capitol veți afla tot adevărul. Multumesc pentru 1k 👁. Sunteti cei mai tari.
▪ Am uitat ieri sa mentionez asta in Be happy for me dar, Cameron Boyce a murit. Stiu ca multi din voi stiti deja chestia asta ,dar mie mi-au s-a rupt sufletul cand am aflat. Era unul din actorii care m-a facut sa zâmbesc cel mai mult cand eram mica.I LOVE YOU LEGEND💞💞💞
CITEȘTI
Doar un pas
RomanceMadelaine primește o oribila veste ce ii da lumea complet peste cap. Ea va trebui să se întoarcă inapoi in Italia după ce a stat 3 ani în America. Împreună cu cei doi frați ai ei, tripletii isi întâlnesc vechii prieteni si dușmani care le-au provoca...