30. Universul nu tine cu mine

1.7K 66 5
                                    

Marcus

Intru in casa si ma arunc in pat. Sunt atât de supărat, nervos si nu mai stiu cum. Ce îmi ascund cei trei? Si ce este atât de important? Pot si eu sa stiu, adică pana mea am avut si eu chestii cu ea in trecut ,merit sa stiu toate chestiile care tin de ea. Ce rost mai are, oricum nu prea cred ca imi vor spune , însă sa creada eu ca ma dau batut.

     Sunt târât la plajă de Tina ,care vrea sa se bronzeze. Urăște sa fie albă din cate spune ea. Cică nu ii pune formele in evidentă. Chiar nu o inteleg jur. În fine îmi i-au pantalonii de plaja pe mine si cobor unde toată lumea sta pe canapea.
-Pe cine mai așteptăm? ~intreb eu  in timp ce cobor scarile.

-Tina, Mad si Zack. ~spune Ash si musca din ciocolată.

-Mai miscati-vă azi! ~tipa Abby.

-Spune-i sa imi de-a voie să mă îmbrac. ~tipa Zack.

-Iti tragi pantalonii ăia pe tine de jumătate de oră. Va apune soarele daca mai stai mult. ~tipa Mad si eu imi trag palme. Adică l-a văzut dezbrăcat? Ce intrebare prostească. Normal ca da. Doar sunt împreună. Probabil si-au tras-o de multe ori si......De ce ma gandesc la asta? Oricum nu mai am nici o sansa cu ea.

-Iubire, mă ajuți sa duc geanta asta? Este prea grea. ~spune Tina din capătul scărilor.

-De ce ai avea nevoie de o geanta? ~intreb eu nedumerit.

-Mai mi-am pus crema de soare ca sa nu ma ard, sucul proteic, si alte spray-uri esențiale. ~spune ea de parca ar fi evident.

-Nu este atât de grea. ~spune Mad in timp ce coboară cu geanta in mana.

-Merci ca ai adus-o ,acum i-o poti da lui Marc. Nu trebuie să te chinui tu. ~spune Tina cu o voce drăguță.

-Poftim Marc. ~spune Mad si îmi inmaneaza geanta. Cand imi vede fața ii apare un zâmbet si se abțină sa nu radă.

-Mad, sa nu uiti biscuiții.... ~spune Zack.

-Cu migdale si cereale ,pentru ca fara ei viata ta este distrusă.  ~continua ea amuzată si scoate ceva pachet din geanta.

-Daca nu ai fi tu viata mea ar fi distrusă. Tu mereu ai grijă de mine. ~spune el si toată lumea se înduioșează, în afară de mine care am o față surprinsă.

-Zâmbește, esti prea evident. ~îmi sopteste Amy ,si eu fac in tocmai.

***

-Deci asculta aici domnule Zack Hall. Dar sa încerci sa ma arunci in apa ca dupa fac urat s-a inteles? Macar lasă-mă să îmi dau hainele jos. ~spune Mad si isi scoate bluza, lăsând la vedere un corp de model pe care se afla un costum de baie alb care ii venea perfect.

     Sunt atât de gelos pe băiatul ăsta, pentru ca el a putut sa vada asta. Eu trebuia sa fiu singurul. Dar uite ca universul nu tine cu mine si eu nu voi mai putea fi cu ea niciodată. E mult prea fericita cu băiatul ăsta, sunt si eu fericit pentru ea. Chiar dacă ma doare inima ,si simt ca mor. Parca sunt replici dintr-un film de dragoste unde eu sunt personajul cel prost ,însă asta simt.
- Ma da-i cu crema iubire? ~întreabă Tina.

-Sigur. ~spun eu si ii i-au tubul din mâna.

-Sa ma dai uniform. Orizontal daca poti si sa nu pui prea mult. ~îmi dă ea indicatii.

     Ma enervează atât de mult fata asta. Se crede foarte frumoasă și finuță. Nu spun că nu e, însă este prea răsfățată. Nimeni din familia mea nu o place. Toată lumea spune că Mad era cea mai perfecta pentru mine. M-au încurajat ani la rând sa merg sa o caut, sa ii pun intrebarile care imi treceau prin gând in fiecare seara. Însă eram un laș, nu-i voiam să aud din gura ei ca s-a săturat de mine.
-Sa nu mai faci vreun pas. Nu pui mâna pe mine. ~spune Mad si incepe sa fuga pe mal. E atât de drăguță cand face pe copilul.

-Ai zis sa astept pana iti dai hainele jos. Uite ca ti le-ai dat. Este timpul pentru balaceala. ~spun si o pune pe umăr.

-Sa vezi ca iti pun sare in clătite pentru asta. ~tipa ea înainte să facă contact cu apa.

- Cred ca am dat destul. ~spun eu si las tubul de crema solară in geanta.

-Imi cumperi o apa te rog? Am uitat sa imi iau limonada de acasă si chiar am nevoie de hidratare. Nu îmi ajunge doar sucul proteic. ~spune ea cu o fata care încearcă să fie drăguță.

-Ok, mă duc, dar tu de ce nu te duci? ~intreb eu indiferent.

- Trebuie sa ma bronzez, doar nu vrei sa ai o iubita care sa fie albă ,nu? Este total inacceptabil. ~se plânge ea.

- Si eu vreau chestii de la magazin. Imi iei Marc? ~se plânge Abby.

-Va i-au tuturor doar daca vine cineva cu mine sa le aduca. Nu vreau sa arat ca moș crăciun. ~spun eu.

-O poti lua pe Mad, si asa sta degeaba. Imi va lua si înghețata preferată. ~spune Zack.

-Vrei sare si in prajitura cu caramel? Bine ,iti pun si acolo. ~spune ea zâmbind fals.

-Hai mă, ca nu mori daca faci un pic efort fizic. ~spune Ash.

-Stai sa imi trag hainele pe mine. ~se da ea bătută.

Just.alone

Doar un pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum