Για την επέτειο με την κολλητή μου κάναμε matching piercing στο αυτί, για τα 10 χρόνια κολλητίας μας. Ανεβάζοντας αυτή τη στιγμή στο Ίνσταγκραμ, την είδε και ο Νταμίρ.
Τον ρώτησα για πλάκα αν θα κάναμε και εμείς και ξετρελάθηκε με την ιδέα.
Πρέπει γενικά να κάνουμε κάτι
Θα χτυπήσουμε τατουάζ τον Τραμπ στα κούτελά μας ως ένδειξη αγάπης.
To make America great again?
To make us great again, μου απάντησε.
Πίστευε πως ζούσα την ζωή ενός μοντέλου με τις φωτογραφίες που ανέβασα στο προφίλ μου. Μου απαγόρευε να παρατήσω το σχολείο για να ασχοληθώ με το modelling.
Είχε τεράστια ιδέα για τον εαυτό του. Του έστελνα τα μαθήματά μου στο σχολείο και επειδή δεν καταλάβαινε, προφανώς, τι έγραφα, νόμιζε, ή ήθελε να νομίζει πως έγραφα για εκείνον, λες και ήταν το κέντρο του κόσμου.
Κοίτα όμως που ήταν το κέντρο του κόσμου. Μου.
Γι'αυτό και όλο το σχολείο είχε μάθει για την ύπαρξή του. Όλοι είχαν μάθει τι εστί Νταμίρ, φορ ρίαλ. Δεν έπαυε όμως να μου λέει πως όταν έρθει, θα είναι δικός μου.
Με κορόιδευε όμως συνέχεια επειδή διάβαζα. Nerdo και nerdo συνέχεια έλεγε.
Ήταν τότε και η περίοδος του 15μελους. Θα βγάζαμε πρόεδρο και εγώ έβαλα για ακόμη μία χρονιά υποψηφιότητα μιας και το είχα όνειρο από την Α' Γυμνασίου.
Με υποστήριζε σε αυτόν τον "αγώνα". Πίστευε πως ήμουν η καλύτερη επιλογή. Μου έλεγε να μην χαλάω την ψυχολογία μου επειδή χαλούσε ο καιρός και γινόταν πιο moody. Μου έλεγε να κρατάω το κεφάλι ψηλά.
Ακόμα όμως κι αν δεν τα κατάφερνα... Δεν θα έπρεπε να με πειράξει γιατί θα πάω στην Γαλλία και εκεί πέρα θα έχω μία υπέροχη ζωή. Και φυσικά θα έρχεται να με επισκέπτεται.
Κι όταν τελικά δεν βγήκα πίστευε πως θα το μετανιώσουν που δεν με έβγαλαν πρόεδρο.
Με αποκαλούσε mommy γιατί πάντα τον πρόσταζα να κάνει πράγματα. Και εγώ σαν ανωμαλάρα που είμαι, μου άρεσε. Ακόμα κι αν δεν έβγαζε νόημα αφού εκείνος είναι μεγαλύτερος από εμένα.
YOU ARE READING
you look perfect tonight
Teen FictionΑντέχει ο έρωτας σε απόσταση 1.333 χιλιομέτρων;