25

139 5 1
                                    

Τι αποκόμισα τελικά από όλη αυτή την ιστορία;

Ρίσκο.
Ρίσκαρα σε έναν τεράστιο βαθμό. Έσπασα το κατεστημένο πως "το αγόρι πρέπει να σε πλησιάζει", "το αγόρι πρέπει να σου ζητάει να χορέψετε", "το αγόρι πρέπει να σε φιλήσει πρώτο". Διεκδίκησα τα θέλω μου χωρίς να ακολουθώ κοινωνικούς νόμους. Και πέρασα καλά.

Κατάλαβα επίσης πως μπορείς να έχεις την ζωή που βλέπεις στις ταινίες αν ρισκάρεις. Οι σκηνές που έζησα ήταν κατά την γνώμη μου του γκου του μπι τρου, που λέει η φίλη μου η Έφη Θώδη. Αλλά τις έζησα ακόμα κι αν η ζωή μου δεν είναι ούτε ρόδινη και ούτε φυσικά ταινία.

Πίστη & Υπομονή.
Δεν έχω πιστέψει ποτέ ξανά τόσο για τίποτα. Κουράζομαι και βαριέμαι πάρα πολύ εύκολα. Δεν έχω καθόλου υπομονή και τα παρατάω πολύ εύκολα. Όμως μέσα από αυτή την ιστορία κατάλαβα πως όταν υπάρχει θέληση, μπορούν να γίνουν θαύματα. Δεν απογοητεύτηκα ωστόσο. Μπορεί η πίστη μου να ήταν τεράστια όμως είχα να κάνω με έναν άνθρωπο, όχι με έναν στόχο ή ένα όνειρό μου. Είχα να κάνω με μία ψυχή, διαφορετική από τη δική μου. Τώρα όμως ξέρω πως μπορώ να περιμένω και να προσπαθήσω όσο χρειαστεί για να πετύχω έναν σκοπό. Και είμαι πολύ περήφανη για αυτό μου το επίτευγμα.

Έλεγχος.
Πρέπει να ελέγχω όμως τα συναισθήματά μου και να μην τα αφήνω να με παρασύρουν. Εξαιτίας των συναισθημάτων μου δεν έβλεπα τι γινόταν μπροστά μου, γύρω μου, δεν εκτιμούσα τι είχα και με ένοιαζε μόνο αυτό που είχα χάσει. Ήταν τεράστιο λάθος γιατί με αυτόν τον τρόπο πήγα να χάσω και αυτούς που είδα γύρω μου. Τους στενοχωρούσα σε μόνιμη βάση και δεν έκανα τίποτα για να αλλάξω. Δεν είμαι μόνη μου πάνω στην γη. Και είναι πολύ εγωιστικό να μην λογαριάζεις και το πώς μπορεί να νιώθει ο δίπλα σου.

Το όνομα Νταμίρ δεν είναι το αληθινό όνομα του ήρωα αυτής της ιστορίας. Ωστόσο με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να διαπιστώσω πως έχω να κάνω με 2 άτομα. Την καλή και την κακή πλευρά του χαρακτήρα μας. Η καλή είναι ανήκει στον τωρινό χαρακτήρα του ήρωά μας και σε εκείνον που είχε όταν τον γνωρίσαμε, ο οποίος είναι πιο ήρεμος και ξέρει τι θέλει. Η κακή από την άλλη πλευρά, είναι αυτή που φέρεται εγωιστικά, δεν ξέρει τι θέλει και δεν μπορεί να καταλάβει που σφάλει. Αυτή έχω ονομάσει ως Νταμίρ, χωρίς να το γνωρίζει ο ίδιος.

Πίστεψα πολύ σε αυτή την ιστορία γιατί είναι αληθινή. Κάθε λέξη που έχει γραφτεί σε αυτά τα κεφάλαια έχει ειπωθεί και δεν είναι δημιούργημα της φαντασίας μου. Αυτό την έκανε στα μάτια μου πιο μαγική. Είμαι λάτρης της πραγματικότητας. Με εξιτάρουν περισσότερο τα αληθινά γεγονότα γιατί η ζωή μας βασίζεται σε γεγονότα, όχι μυθοπλασίες. Ωστόσο ακόμα και τώρα, υπάρχουν μόνο 2 αναγνώστες. Έχω παραπάνω, είναι αλήθεια γιατί η άλλη μου ιστορία είναι άθλια κατά την γνώμη μου αλλά έχει τρομερή απήχηση ενώ αυτή είναι και καλύτερα γραμμένη αλλά και αληθινή. Δεν μπορώ όμως να επιβάλλω τίποτα.

Εύχομαι όμως στους αναγνώστες που θα έχει σε λίγο καιρό να πιστεύουν στη ζωή. Και να ζούνε, όχι να αναπνέουν. Είναι πολύ μικρή η ζωή να περιμένουμε για το κάτι που θα την αλλάξει. Πρέπει εμείς να το κυνηγήσουμε. Από την άλλη, πρέπει να προσέχουμε πολύ ταυτόχρονα διότι εξαιτίας αυτής της ιστορίας έχασα έναν άνθρωπο ο οποίος με αγάπησε πραγματικά και το απέδειξε αλλά εγώ ήμουν drunk in love και δεν μπορούσα να δω πως αν συνεχίσω έτσι θα τον χάσω μια για πάντα.

Συμπέρασμα; Ρισκάρετε αλλά να μην διώξετε με τον ενθουσιασμό σας αυτούς που έχετε ήδη κοντά σας. Εκείνοι θα είναι για πολύ περισσότερο απ'όσο νομίζετε. Να τους αγαπάτε και να μην τους αφήσετε να φύγουν. Να παλέψετε για αυτούς. Με κάθε κόστος.

Αυτό είναι το fortune cookie μου που με προειδοποίησε για την "θεομηνία" που κοντοζύγωνε εξαιτίας της αγοράς του μπλε φορέματος αλλά εγώ δεν το πήρα στα σοβαρά

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Αυτό είναι το fortune cookie μου που με προειδοποίησε για την "θεομηνία" που κοντοζύγωνε εξαιτίας της αγοράς του μπλε φορέματος αλλά εγώ δεν το πήρα στα σοβαρά. Ένα χρόνο αργότερα, έχω τρομάξει τώρα που το παρατηρώ ξανά.

you look perfect tonightOnde histórias criam vida. Descubra agora