15

29 4 0
                                    

Πόσο γλυκιά μπορεί να είσαι;

Που να 'ξερες μέχρι που μπορώ να φτάσω αγάπη. Θα συνεχίσω να λέω ακριβώς τι νιώθω, οπότε το νιώθω, ακόμα και χωρίς ανταπόκριση.

Μέσα Νοέμβρη. Το πράγμα είχε αρχίσει να σβήνει. Το μόνο πράγμα που έλεγε για εμένα ήταν τα χοντρά μου δάκτυλα. Είχε αρχίσει να γίνεται σαρκαστικός, μαλάκας, να με εκνευρίζει παραπάνω απ'ότι συνήθως.

Όταν είχα περίοδο σαν να είχε μαλακώσει λίγο. Του είπα πως πονούσα τρομερά και εκείνος ήθελε λέει να με τάιζε σοκολάτα αν μπορούσε για να νιώσω καλύτερα. Εγώ τότε ακόμη "κοιμόμουν" και αναρωτιόμουν πως τα λέει όλα τόσο ωραία.

Στις 17 Νοέμβρη είδα ένα όνειρο. Ήταν λέει αυτός στρατιώτης στην Χούντα και εγώ διαδηλώτρια. Με απήγαγαν όμως κάποιοι της Χούντας και επειδή εκείνος ήταν ερωτευμένος μαζί μου, τους ακολούθησε αυτούς που με έκρυψαν. Όταν έφυγαν, εμφανίστηκε και ήρθε και με έσωσε, φιλώντας με για να δω πως ήταν όντως αυτό που γινόταν αληθινό.

Είχε αρχίσει να τσατίζεται στις ερωτήσεις επιβεβαίωσής μου. Για το οτιδήποτε. Είχε περάσει για τα καλά η σχέση μας στο φιλικό. Χωρίς αμφιβολία. Βριζόμασταν κάθε λίγο και λιγάκι, τα γλυκόλογα μας τελείωσαν ή όταν αναγκαζόταν να πει κάτι... Φαινόταν πως το έκανε από αγγαρεία.

Ζούμε στην εποχή στην οποία όλοι έχουμε περάσει Ψυχολογία Μηνυμάτων Θεσσαλονίκης.

(Μαλάκες έχει φύγει Tumblr αυτό!1!)

Το ma lady δεν το είχε αποβάλλει τελείως ο οργανισμός του. Εμ με έλεγε ma lady, εμ όμως με κορόιδευε 24/7, εμ επιζητούσε ελκυστικές φωτογραφίες. Είχα γίνει καβάτζα και δεν το είχα πάρει χαμπάρι μαλάκα.

Τιμή μου να σε γνωρίζω 2 μήνες.

Δεν νομίζω πια πως μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα.

Και ο χρόνος πέρασε τόσο γρήγορα

Αλλά η ζεστασιά της καρδιάς μας που κρατούσε τα χέρια μας κρύα, πέταξε στον αέρα και μας ζέστανε.

Δεν ξέρω πως αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη διάθεση. Δεν μπορώ πια να καταλάβω αν τα εννοεί ή όχι, μιας και τις 7 μέρες της εβδομάδας, τις 8 είναι μεθυσμένος.

Κάπου στο τέλος του μήνα άρχισε να μου λέει πως επειδή είμαι όμορφη, δεν είναι δύσκολο να είμαι σέξι επειδή βγήκα πολύ ωραία σε μία φωτογραφία, πως επιτέλους χαμογελάω και είμαι ακόμα πιο όμορφη και εγώ πάλι ακόμα κι αν παραξενεύτηκα, δεν έκανα τίποτα. Συνέχισα γιατί δεν ήθελα να χάσω ούτε αυτό.

you look perfect tonightOnde histórias criam vida. Descubra agora