Аз:-Е хора, това е. От днес започва новият ми живот.
Мина:-Споко, не тъжи. Ние ще дойдем да те посетим.
Криси:-От де толкоз пари ма?
Кали:-Ще просим и всичко е решено
???:-Полетът за Лос Анджелис ще излети след 5мин.
Мама:-Хайде, Поли, трябва да вървим
Аз:-Момичета, ще ви звънна щом кацане в Лос Анджелис и ще ви покажа къщата ни. Става ли? -в отговор получих една голяма обща прегръдка пълна с любов и мъкаСлед един ден път вече с мама бяхме стигнали. Пътя беше що-годе добре. Ако изключим ревящото бебе до мен. Когато се качихме в таксито не свалих очи от прозореца. Всичко беше толова красиво, улиците бяха много по-чисти отколкото в България, нямаше нито едно бездомно животно на улицата. Внезапно таксито спря. Бяхме на косъм да се блъснем в едно дърво. Слязох от таксито и гледката педагог мен беше просто великолепна. Къщата триетажна имаше басейн, къща за гости, кино стая,три бани, седем стаи и огромна кухня.
Мама:-Харесва ли ти новия ни дом?
Аз:-Да ми харесва? Обожавам го!-казах въодушевено . Качих се на втория етаж , за да огледам стаите. Никоя не ми хареса. Качих се на третия етаж. Там имаше две врати. Едната врата беше килер, а другата -за една от стаите. Тя изглеждаше така:
Имаше и голям бял еркерен прозорец, а от него се виждаше целия град. Той изглеждаше така:
Харесваше ми как черното и бялото контрастират в стаята. Както си седях и се любувах на стаята от нищото топа притеснение се появи в стомаха ми. Сетих се, че днес е петък, а след два дни ще ходя в НОЕО училище с хора който не познавам.
Мама:-Слънце, идвай да вечеряш.-мислите ми бяха прекъснат си от гласа на мама която беше в стаята ми
Аз:-Мамо! Научи се да чукаш.Стресна ме.
Мама:-Добре, добре идвай- когато слязох долу на масата имаше шкембе чорба, сланина и кебапчета. Това беше любимата ми храна в България.По време на вечеря опитах да не мисля много за новото ми училище, но май не се получи защото мама забеляза това.
Мама:-Скъпа, тревожи ли те нещо?
Аз:-Да всъщност. Притеснявам се за новото училище.
Мама:-Училището се казва "Art school"-много оригинално име,а-Вътре пак ще учиш за готвач, но с малката подробност, че ще учиш и музика.
Аз:-Аз пея като ангел.Сигурно ще углошеят хората от мен.
Мама:-Стига де. Не пееш толкова зле.
Аз:-Добре.Сега ми дай сланината и ме остави.След вечеря звъннах на момичетата.
Кали:-Hi sister!
Мина:- Hi sweetie!
Криси:-Задвей любов!
Мина:-Поли, покажи ни стаята си. Моля те!-Мина много иска да учи компютърен дизайнер и затова и е интересно да види стаята ми...
... И така, след 3часов разговор реших най-после да си лягам, защото умирах за малко сън.
YOU ARE READING
Първа любов
RomanceМомиче се сблъсква с истинската си любов.... или поне така си мислеше.Предадена и разбита от човек който мислеше за приятел даже и за нещо повече... Тя намира отеха... Поне за кратко преди да разбере жестоката и гадна истината... Тя се промени във в...