~~5 години по късно~~
Аз:-Мира, какво искаш за закуска слънчице.
Мира:-Баница със сирене!
Аз:-Добре.А какво правиш сега?
Мира:-Гледам Спондж Боб Квадратни Гащи!
Аз:-Знаеш ли? И леля ти Мина много обичаше да гледа това детско.
Мира:-А кога ще се запозная с леля Кали,леля Криси,леля Мина и леля Ивона?
Аз:-Скоро ще е слънчице.
Мира:-Но ти така казваш сигурно от както съм се родила.
Аз:-Просто са заети хора.Когато са по свободни щеотидем и ще се запознаете .
Мира:-А ще ми разкажеш ли историят как сте се запознали с чичо Зак?
Аз:-Ти вече знаеш историят по добре и от мен.
Мира:-Просто ми е любима.
Аз:-Ще ти я разкажа довечера за лека нощ,а сега отиди и съдуди татко.
Мира:-Дааа!ТАТИИИИ!СТВАЙ!МАМА Е НАПРАВИЛА БАНИЦА ЗА ЗАКУСКА!
Джак-:Така ли пронцесо.Ти закусва ли вече ?
Мира:-Да!
Джак:-Значи сега се оправи за гранина и да заведем теб и мама на работа.
Мира:-Добре.
Джак:-Добро утро злато.Как спа?
Аз:-Добро утро и на теб.Добре спах ако изключим факта ,че някой хора хъркаха.
Джак-:Какво?Аз не хъркам .
Аз:Кой те излъга ?
Джак:-Може Мира да е хъркала.
Аз:-Мили Мира е на 5 как така тя ще хърка,но за...
Мира:Стига сте се карали.Хаиде да вървим
Джак-:Добре принцесо ти си шефаВсички излязохме от къщата и тръгнахме към градината на Мира, а след това Джак ме остави пред работата ми. Сигурно се питате нещо от сорта на "5години? Как така! Толкова бързо ли минаха.Коя е Мира и кой по дяволите е тозо Джак.Какво е станало?". Еми сеге ви разкажа драги ми читатели.
Минаха пет години откакто заминах за Буенос Айрес. 29 юли родих дъщеря си Мира. Започнах работа е еднин ресторант като чистачка и така се издигнах до помощник готвач. На следващата година реших да отворя свой ресторант на име "Боровата ливада".Първите две години се справях добре и сама.Мира растеше щастливо,имаше всичко което иска винаги я дарявах с много любов.Живеехме в един малък апартамент, а след време си купихме и къща. За жалост тогава не ми оставаше много време за нея. Винаги когато аз не бях вкъщи някоя бавачка идваше да я гледа. И тогава се появи и Джак. Сега може да не знаете кой е той,защото го наричам с краткото му име.Цялото му име е Джаксън.Да точно същия за който си мислите.
Срещата ни беше малко странна, е поне за мен.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Първа любов
RomanceМомиче се сблъсква с истинската си любов.... или поне така си мислеше.Предадена и разбита от човек който мислеше за приятел даже и за нещо повече... Тя намира отеха... Поне за кратко преди да разбере жестоката и гадна истината... Тя се промени във в...