ГТПоли
БУМ! Казват, че една история започва добре с яко начало. Затова ето ви и моето начало. БУМ!!!
Еее? Вие как сте? С вас не сме се виждали от доста време. Сигурно ви е писнало момичетата да ви говорят за това парти, нали? Е затова аз съм тук!Днес е 30.10.2019 ,а утре е 31.10.2019 или казано с други думи днес е Хелоуин. Попринцип в България не празнуваме този празник, но нали за всичко си има първи път.
Аз и момичетата бяхме поканени на парти от не кой да е, а от Кей. Не знам защо, но имам лошо предчувствие за утре. И ако се чудите дали съм се сдобила със Зак отговора е "НЕ!". Знам, че мина цяла вечност и вече трябва да съм му простила над хиляда пъти, но все още не мога да го направя. Все още се чувствам предадена.Да бъдеш предаден - едно ужасно чувство, което не те оставя на мира и те кара да търсиш вината в себе си. В един прекрасен момент усещаш, че до себе си имаш човек, който те уважава и държи на теб. Всичко в душата ти е слънчево, весели птички се реят в синевата, други закачливо пеят своята чудна песен, игриво поточе ромоли и нежно ни разказва чудни истории за щастливи хора. Но изведнъж човекът до теб те предава, убива птичките, пресушава поточето. Слънцето се скрива и дъжд тъжно заромолява по прозорците, слива се със сълзите ти и те обгръща с безнадежност. Ужасно чувство, което те кара да търсиш вината в себе си, да живееш в един свой собствен свят от спомени и изпепелени мечти. Стотици са изкушенията, способни да впечатлят човека до теб и да го накарат да те предаде, ако не е достатъчно силен да се справи с изкушението в името на едно прекрасно приятелство...Но стига сме говорили за тежи тъпотии. Некс да говорим за нещо по-весело. Като например за мен и Зейн. Ох... Нещата между нас вървят толкова добре, че просто нямам думи д който да го опиша. Чувствам се в невероятно около него и се чувствсм истински жива... Но какво всъщност представлява любовта..? Дали тя е просто чувство, което си мислим, че сме изпитвали, изпитваме или се надяваме да изпитаме? А каква ли е причината, поради която можеш да кажеш „Аз съм влюбен"? Не мисля, че това са строго определени въпроси и ситуаций, то просто се разбира от самосебе си: Начинът, по който се държиш с даден човек, по който го гледаш и си мислиш „Боже, какви красиви очи има!" ? ето това са малкото ситуации, в които можеш да разбереш, че си влюбен...
Но е жалко, че не мога да каже тези две прости думи "обичам те" на Зейн. Не е защото не искам или нямам желание, а просто все път когато се опитвам да ги кажа някаква буца ми засяда в гърлото и не мога да ги изрека. Имам чувството, че ако му ги кажа това ще е грешно. Всяка той не е човека за който винаги съм си мечтала... Изпитвам толкова много чувства и емоции докато съм с него, но никое от тях, не мога да нарека любов.
Но поне приятелите ми са щастливи. Гледам отстрани как вървят връзките им и бих казала, че са повече от чудесни. Момчетата се държат така добре с тях, че просто оставам без думи. Толкова са сладки, че направо ще получа диабет само докато ги гледам. Наистина се радвам за тях и щастието им.
ESTÁS LEYENDO
Първа любов
RomanceМомиче се сблъсква с истинската си любов.... или поне така си мислеше.Предадена и разбита от човек който мислеше за приятел даже и за нещо повече... Тя намира отеха... Поне за кратко преди да разбере жестоката и гадна истината... Тя се промени във в...