Глава 2/ПАРТИТО(ГТРоси част 1)

94 7 1
                                    

Вече сигурно знаете как мина деня ми в училище и след училище... Но не знаете какво стана след като се прибрах от пазар с приятелите си. Затова нека просто ви го разкажа

След като се прибрах скапана от целия ден имах предостатъчно време, за да се оправя. Затова просто си пуснах музика и започнах да си бърникам из телефона.
По едно време се пусна една от любимите ми песни на CNCO mi medicina

Разплаках се. Тази песен толкова ми напомня на Кристофър, че не е истина. Мина доста време от както той ме заряза, но пак ми липсва. Липсва ми всичко в него... Смеха му.Усмивката му. Добротата му. Целувките му. Тялото му... Любовта му към мен. Дълго време страдах за него. Това беше първата ми любов, а той ме заряза по такъв гаден начин. Майната му! Не ми пука за него! Ако ще да се хвърли от скала изобщо не ме е*е... По едно време телефона ми извибрира в знак, че получих съобщение от Кристофър!..  Чакай какво? Говорим за вълка и той се появява.

*чат*

Крис:-Хей беб

Аз:-???

Крис:-Липсваш ми

Крис:-Ела при мен

Крис:-Имам изненада която ще ти хареса 😉😉😉

Аз:-Кристофър Брайънт Велес Муньос!!!

Крис:-Какво ти има беб

Аз:-Как така какво ми има? ТИ.МЕ.ЗАРЯЗА.ЗАРАДИ.КАЙЛИ ДЖЕНАР. ПОМНИШ ЛИ?

Крис:-Роси?

Аз:-Добро утро Велес!

Крис:-Съжалявам...

Крис:-Сбъркал съм номера

Аз:-😤😒

Крис:-Още ли ми се сърдиш?

Аз:-Какво? Да ти се сърдя? Че за какво? За това, че ти беше първото ми гадже, първата ми любов, първата ми целувка, първият ми път, а ти ме заряза веднага след като заминах за Лос Анджелис ли? За това ли да ти се сърдя?

Крис:-Значиии...още ми се сърдиш?

Аз:-😒😒😒

Аз:-Какво се занимавам с теб?Имам си по-важна работа

Крис:-Чакай, чакай!

Крис:-Как така имал по-важна работа от мен? Знаеш ли колко момичета биха се избили, за да си пишат с МЕН, А ТИ просто така ме зарязваш?

Първа любовDove le storie prendono vita. Scoprilo ora