*25 декември*
~~00:30~~Беше времето на един от любимите ми семейни празници. Вярно, че моето семейство е малко разпаднало се, но както и да е.
Бяхме в България. Решихме, че на Коледа ще сме там. Щеше да е хубаво всички да видят нашата родина. Имахме и план да изненадаме Хари и Роси. Тяхната група има коледен концерт и ще е хубаво да сме всички заедно.Коул обаче все още беше на свобода. Момчетата го търсиха на всякъде и правиха какво ли не, но сякаш всички улики който подсказват къде може да е сякаш изчезнаха. Това не ми пречеше. Поне на мен, но за Зак не бих казала същото. Той не спираше дори и за секунда. Изгаряше от желание да види тялото му на хиляди метри под земята. Не ме разбирайте погрешно. И аз го исках, но просто сега бях добре.
~~10:30~~
Събудих се от приятно усещане. Отворих очи и видях Зак надвесен над мен. Веднага го отблъснах от себе си. Беше наистина приятно, но още не можех да се съвзема от случилото се преди месеци. Страха все още течеше по вените ми. Всяко едно докосване на противоположния пол ми се струваше смъртоносно и имах чуство, че ще ми посегне.
Аз:-Зак! Какво правиш?
Зак:-Трябваше да те събудя все някак, нали?
Аз:-Има и други начини.
Зак:-Така е няма спор, но този ми харесва. Хайде слизай, закуската е готова. -каза и излезе от стаята ми.С триста зора стигнах до гардероба си и облякох първото което очите ми видях.
Слязох на долния етаж където бяха всички.Мама беше направила пържени филийки-една от любимите ми закуски
Мама:-Добро утро миличка.Добре ли спа?
Аз:-Добро утро и на теб.Добре спах,но събуждането не беше едно от най-добрите.
Мина:-Аз имам въпрос.От колко часа беше коледното парти?
Аз:-Мисля,че беше от 19:00.Сега е 10:30 имаме доста време.
YOU ARE READING
Първа любов
RomanceМомиче се сблъсква с истинската си любов.... или поне така си мислеше.Предадена и разбита от човек който мислеше за приятел даже и за нещо повече... Тя намира отеха... Поне за кратко преди да разбере жестоката и гадна истината... Тя се промени във в...