"Къде сгреших?".Това е въпрос който си задавам откакто мама и татко се разведоха. Минаха няколко седмици или месеци? Не знам. Вече дните ми се сливат в едно.
Главата ме боли. Цялата съм в синини. Имам толкова много рани навсвкъде. Сигурно се чудите " Аммм... Какво става?". Едва ли се чудите това, но ще ви разкажа какво стана...
*ретроспекция*
Ник:-Е... Какво ще правим?
Аз:-Имам идея.
Джак:-Слушаме те
Аз:-Ще превърнем раната после ще облека други дрехи с който няма да се вижда раната
Адам:-Това е добра идея, но как ще ходиш?
Ник:-Ще я придържаме докато ходи.
Аз:-Добре сега вън, за да се преоблека.
Джак:-Първо ще те превържем. -Адам донесе аптечката, Ник ме държеше да не мърдам, а Джейсън ме превърззваше. След това излязоха от стаята. Дотътрих се до гардероба и избрах дрехите сиСлед това излязох от малката стая, а пред нея ме чакаха Мат и Тайлър. Те ми помогнаха да сляза по стълбите и да премина през хола без Джордж, който беше седнал на дивана и беше целия в синини и кръв, пред него седяха Борис и Наш явно го бяха били и то доста добре, но ката ми се пада.
Излязохме от къщата и се качих ме в колата. На предните седалки седяха Джаксън, който шофираше и Ник, а на задните седалки се бяхме подредили Адам и Тайлър. Момчетата започнаха да говорят за най-различни глупости, а аз мислех план как да се измъкна. Джак каза, че няма да седя много тук и, че търга е скоро. Следователно трябва да разбера кога е и да избягам.
След 20 минути вече бяхме пред много луксозен ресторант. Вътре беше топло миришеше на канела. Стените бяха боядисани в кремаво бяло, а на пода имаше червен килим. Тавана беше огледален и висяха полилей, който осветяваха всипко. Джак,Ник, Адам и Тайлър ме заведоха до едно от многото сепарета. На масата вече седяха всички момчета с който се запознах включително и Джордж, който ме гледаше на кръв. В центъра на масата седеше и един непознат господин. Явно той беше шефа тук. Беше като по филмите. Дебел, мазен, стар (горе долу на 50 години) и с не много коса. Беше облечен с бяла риза която го описваше и някои от копчетата бяха разкопчани. Отгоре имаше черено сако и май беше с червен, намачкан панталон. На врата си имаше гердан с кръст на него, имаше и златен часовник който не работеше и тук-там се виждаха и татуировките му по космстите му ръце. Единствената дума която може би го описваше беше: "ИЛУ".
YOU ARE READING
Първа любов
RomanceМомиче се сблъсква с истинската си любов.... или поне така си мислеше.Предадена и разбита от човек който мислеше за приятел даже и за нещо повече... Тя намира отеха... Поне за кратко преди да разбере жестоката и гадна истината... Тя се промени във в...