Capitolul 13

643 46 0
                                    

     Nu cred că m-am trezit vreodată atât de bine dispusa. I-am simțit mâinile foindu-se pe corpul meu realizând că nu mai am prosopul pe mine și sunt acoperita de un cearceaf alb. Ciudat, nu îmi aduc aminte sa fi fost unul pe pat când am adormit. Mă rog. Las la o parte gândurile astea și mă dau jos din pat fara sa îl deranjez. Doarme atât de liniștit. Și când doarme tot perfect arata. Mă duc în sufragerie sperând că o sa găsesc tricoul lui pe undeva pe acolo. Pe naiba. Le-a strâns pe toate. Acum ce fac? Ferestrele sunt periculos de mari și tare îmi e că vecinii lui vor avea o priveliște frumoasă asupra corpului meu gol. Fir-ar sa fie. Mă duc în bucătărie și găsesc un sortulet atârnat lângă aragaz. Wow, locul asta arată că și cum nu a fost folosit niciodată. Totul e nou nouț. Doar mașina de cafea pare a fi folosita. Macar un lucru știe să facă în bucătărie. Încep să caut prin frigider și spre surprinderea mea găsesc cam ce mi-ar trebui sa fac un mic dejun decent. Arunc in tigaia cu unt încins ouăle bătute cu lapte și aștept să se facă omletă. O așez pe doua farfurii aurii pe care le găsesc intr-un dulap și le pun pe masa. Bun, ce mai trebuie? A, da, cafeaua. Mă întorc spre aparat și constat că e la fel că cel de la restaurant. Perfect! Îl pregătesc, așez cescutele in suport și apăs pe butonul de pornire. Îmi întind mana sa apuc cutia de zahăr dar tresar când simt două mâini mari prinzandu-mi șoldurile.
     - Buna dimineața. Îmi spuse Sebastian sarutandu-mi gatul.
     Ups! Ce naiba, nu sa îmbrăcat?
     - Neața! Spun intorcandu-ma cu fața la el. Nup, nu sa îmbrăcat. E clar.
     - De ce te-ai trezit atât de devreme, prințesa?
     - Nu știu, pur și simplu. Din obișnuință.
     Își întoarce capul și văzu pe masa farfuriile aburinde.
     - Ești așa harnica in fiecare dimineață?
     - Mhm. Am spus eu încet.
     - Mmm....E bun atunci. Spuse el apucandu-ma de picioare și urcându-ma cu fundul pe blatul de lângă chiuveta.
     - E rece. Îi spun eu inconjurandu-i gatul cu brațele.
     - Îl încălzim imediat. Spuse facandu-si loc între picioarele mele. Își strecură o mana pe sub șorț și îmi prinse un san în mana începând sa îl framante.
     - Ahh.... Gem eu pierdută în extazul atingerilor lui.
     - Asa,iubito. Spune-mi ce vrei! Îți place când mă joc așa cu corpul tău?
     - Da.... Am suspinat eu când mi-a prins sfârcul intre degete.
     - Mă vrei? Vocea lui pătrunzătoare îmi trimitea fiori pe sira spinării.
     - Da. Gem eu inca gâfâind.
     - Ce vrei?
     Doamne, am să mă satur vreodată să îi aud vocea chemandu-ma spre păcat?
     - Pe tine! Spun prinzandu-i buza inferioara in dinți și trăgând ușor. În mine!
     El gemu ușor si îmi  prinse picioarele in jurul taliei sale. Făcu câțiva pași în spate cu mine inca în brațele lui și de așeză pe scaun. Ori eu am vedenii ori el are chef de nebunii de dimineață. La naiba, nu e o vedenie. Se pare că amicul lui e pofticios dimineața.
     Îl simt miscandu-se sub mine. Atinge încet intimitatea mea care deja plânge după el. Ohh, Doamne! Trupul meu devine dependent de el și de atingerile lui.
     Masculinitatea lui e pregatita. Îl simt aproape de feminitatea mea. Atât de aproape.
     - Încet, iubitule. Am șoptit in urechea lui când l-am simțit că a pătruns în mine.
     - Te doare? Mă privi îngrijorat.
     - Putin, dar, nu te opri.
     - Ești sigură?
     - Da. Am spus miscandu-ma ușor și cuprinzandu-l cu totul înăuntrul meu.
     - Mmm....Spuse el dandu-si capul pe spate. Asa, iubito.
     Am inceput să mă mișc deasupra lui încet și cu precizie. Numai auzindu-l cum geme îmi putea cauza un orgasm de nota 10.
     Frenezia placerii ne prinse pe amândoi dupa ceva timp și am simțit tremurul trupurilor noaste. Cu un cor de gemete ne-am lăsat amândoi prada orgasmului ce ne-a secat puterile.
     - Chiar e o dimineață frumoasă. Spuse el privindu-mă în ochi. Nu-i așa, prințesa mea?
     - Mhm...Am spus lipindu-mi fruntea de a sa. Haide, pune-te și mănâncă. Mai mult ca sigur sa răcit de tot mâncarea.
     - Hai sa vedem ce ai făcut tu aici. Spuse după ce mă ajută să mă dau jos de pe el.
     - Mănâncă, mă întorc repede.
     - Unde mergi?
     - Până la baie să mă spăl de urmele iubirii noastre matinale. Tu nu vii?
     - Ba da, dute tu prima.
     - Okey.

Dragostea si DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum