10.

140 43 20
                                    

Sabah ki olaydan dolayı hâlâ başım ağrıyor.
Şu an öğlen arasındayız ve Cemre'yle kantinde karnımızı doyurup, sohpet ediyoruz.

Aslında Cemre şu Emoji manyağı kim olabilir diye tahminlerde bulunuyor. Bende boş gözlerle onu dinlemeye çalışıyorum ama sadece çalışıyorum.

"Kanka dinliyormusun sen beni?"

" Tabikide ayıp ediyorsun Cemocum."
'Yalan vallahi yalan dinlemiyorum.'   

Cemre tabi tabi bende yedim gibi bakışlar atıp kaşlarını yukarı kaldırdı.
Sonra aklına yeni bir şey geldi sanırım direk arkamda yoğunlaştı bakışlarını. Ben onu bu hareketini anlamaya çalışırken kaş göz yaparak arkaya gösterdi.

Arkamı döndüğümde bir grup 9'cu sınıfın arkamdaki masada oturuyordu.
Cemreye dönerek..
" Cemre ne anlatmaya çalışıyorsun anlamıyorum kuzum." dedim.

"Kanka anlasan zaten şaşardım. Neyse dinle beni.
Şu Emoji manyağı Ciklerden biri olmasın?"

" Yok canım ya zanetmiyorum. Ama düşünce olabilirde... Ya kızım kafamı karıştırdın."

" Kanka hatırlasana okulun ilk gününde müdürün uzun konuşmasından sonra  12'ci sınıflar, cikler sınıflara gitmek için ilerlerken bir ağızdan 'cik cik cikkkk cik cik cikkk' diye anırdılar ya sonra hocalar bile katıldı onlara adamlar resmen ilk günde rezil oldular diye 12'ci sınıfların bütün pisliklerini öğrenip sosyal medyada paylaşmadılar mı?"

"He vallah yaptılar. Ya ne fena çıktı bu sene bu 9'cu sınıflar.
Bizede yaptılar ilk günden cik şakasında biz hiç bir şey yapmamıştık. Ama bunlar çok fena çıktı." dedim.

Bizim okulda gellenek gibi bir şeydir cik şakası. Okulun ilk gününde gelen 9'cu sınıflara İstiklar Manşından sonra sınıflara gitmeleri için ilk 9'cu sınıflar iki sıra olarak ilerlerler tabi o sırada 12'ci sınıfların hepsi bir ağzdan cik cik cikkk,cik cik cikkk diye bağılılar tabi sonra 10 ve 11 bilerde katılır 12'ci sınıflarla bir ağzıdan bağırmaya.
Zavalı 9'ncu sınıflar neye uradıklarını şaşırlar. Müdür, müdür yardımcısı ve hocalar da bu espirili gelleneğe ses etmezler.
Tabi ikinci günde müdür 12'ci  sınıfları 'Hadi Kargalar  bu gün de siz ikişer olarak geçin bakalım sınıfrara.' der.

Bizim okulda 9'cu sınıfsan 'Ciksindir' 12'ci sınıfsan'Karga'
10 ve 11 birleri sorarsan 12'lere göre onlarda Cik. 9'cu sınıflara görede 10 ve 11' lerde Karga. Böyle bir düzen var okulda.
  Bu seneki cikler çok fena çıktı ama rezil olmayı o ergen egolarına yediremeyip 12'lere kafa tutlar ama neticede boylarını ölçüsünü aldılar. Artı 12' leri gördüklerinde Tek sıra şeklinde diziliyorlar ve saygıda kusur etmiyorlar tabi yeğiyorsa bir etsinle kusur .

Düşüncelerimden arınıp Cemre'ye..

" İyi de Cemre beni bu ciklerle bir alıp veremediğim yok ki.  Resim bölümündeki bir çoğunu tanıyorum ve aram iyi. Müzik bölümünü sorarsan tamam onlardan hepsi olmasada bir kaçını tanıyorum. Ne diye benle uraşılar."

" Ne biliyim kanka belki senle kafa tutuyorlar ben zaten 9 müzikteki kızları gözüm tutmuyor. Ne mağlum onlar erkek ağzıyla senle konuşmuyorlar."

" Bilmiyorum Cemre kafam karıştı. Bir dur bakalım ben şu emoji manyağın ağzından laf almaya çalışim."

Cemre başını onaylar şekilde sağladıktan sonra bahçeye çıkmaya karar verdik.

Bahçeğe çıktığımızda 11Resim ve 11Müzik sınıfının maç yaptığı gördük ve tabi Cemre , Mert' i gördüğünde onda kayışlar koptu ve beni boş bir banka çekip oturduk sonra maçı  izlemeye başladım.  Başladım diyorum çünkü Cemre' nin tek derdi Mert, maç değil. Bildiğim başka bir şey varsa bu maç bitene kadar burdayız.

Maç yapanlar 11 Müzikteki Z tayfası yani Mert, Gökhan, Tunç  Murat, Oktay ve Alp birde  onların sınıfında bir iki kişi.

Karşı tarafta yani 11 Resimde T tayfası yani bu sabah bana yardım eden Arsen ve onun  tayfasından Cenk, Osman, Aydın,
Emre  birde onların sınıfdan bir kaç kişi.

Bizim okulda grupşamlar çok var ve her grubun bir ismi yada simgesi var.

Benimde bir grubum var aslında 4 kişilik bir grup biri Cemre diğerleride Savaş ve Barış ikizleri var. Onlar Şu an şeyir dışındalar . Özledim şapşileri.

Dedeleri hastalandığı için ziyarete gittmişlerdi ailece. Bir haftaya kadar gelecekler diye biliyorum. Ha bizim tayfanın yani grubun ismide B yani 'Bağımsızlar' , kısaca B diyoruz ama neyse.

Maça dönersek iki takım çok iyi ve set oynuyor. Cemre'ye baktığımda ağızdan salyalar aka aka Mert'i izliyordu.

Maça döndüğümde Alp ve Arsen sanki top oynamıyor savaşıyor gibi oynuyorlardı. Maç 2:4 bittiğinde kazanan taraf Z tayfası yani 11 Müzik oldu. Sağdan çıkarken  Arsen , Alp'in omzuna öyle set vurduki şaşırdım. Alp bunu bekliyormuş gibi hemen kendini toplayıp Arsen' in yüzüne yumruk atı. Arsen yer düştü ve Alp gidip bir tane daha geçirdi.

Kimse bir şey yapmıyordu Tayfaları bile karışmıyordu ve bide 12 Sınıflar da onlarda izliyordu sadece.
Alp yumruktan sonra arkasını dönüp giderken Arsen ayağa kalkıp Alp' e yetişip kolunu tutup kendine cevirip bir yumrukta o atı.

Ben ve Cemre bu olanları şaşkılık içinde tüm okul gibi sadece izliyorduk.

Alp aldığı yumrukla daha çok sinirlenip Arsen'in üstüne atladı ve sayızı yumruk atı .

12 Müzikten Mustafa abi geldi. Sağa indi kendi tayfasıyla ve 'Güç gösteriniz bitiyse ayrılın!' diye bağırdı Alp ve Arsen' i  Mustafa abini tayfasındaki biri iki kişi ayırdı.

Okul müdürü ve müdür yardımcısıda geldi. 'Herkesi sınıflarına!'diye bağıdı müdür yardımcısı.
Bizler dağırken. Z ve T tayfası birde Mustafa abin ve tayfası kaldı. Müdür ve müdür yardımcısını saymama gerek yok sanırım.

Sınıfa geldiğimizde.

" Kanka bu neydi şimdi niye kavga etiler bunlar durduk yer?" diye sordu Cemre.

"Bilmiyorum ki bende anlamadı." dedim. 

Bizim okulda sık kavga olmaz zaten çok az kişi var okulun mevcudu çok az. Her sınıfın Mevcudu 30 kişi bazen 31 yada 32' de oluyor onlarda eksa olanlar sınıfta kalanlar falan.

Herkes birbirini tanıdığı için okulda kavga olmaz genelde nadiren olur böyle kavgalar. Zaten iki tayfada bu yüzden birbirine girmediler ya. Sadece izlemekle yetindiler.

Ben bunları düşünüken zil çaldı ve ardından Edebiyat  hocası olan Serkan hoca geldi bu adamın dersine olan aşkı beni benden alıyor. Ama yinede seviyorum bu hocayı mesleğini hakkını veriyor. Vallah bu ülkede böyle hocalar oldukça Eğitim sisteminin sırtı yere gelmez.

------------------

Way bir günde iki bölüm paylaşıyorum.

Vallah biraz moral olsun diye yazıyordum bu kitabı zaten. Bu kitabı yazarken tek amacım buydu ama sonra ilham daha da gelince bırakamadım.

Aslında güzel bir kurgu oldu.

Umarım okuyan arkadaşlar bu kitabımdan menunlardırlar.
Neyse... uzatmayı sevmem bir iki arkadaşa ipicu istemişlerdi. 9 ve 10 bölümde umarın istediğiniz ipicuyu bulursunuz.

İsteyen vote ve yorum yapabilir.

İsterseniz saçmayabilirsizde yani bu bir Emoji Manyağı olan bir kitap emoji atmaktan çekinmeyin.  Saygı çerçevisinde herkese açığım iyi ve köyü yorumlarıza.

İyi günler ve sevgiyle kalın Emoji Manyakları😁





Emoji Manyağı > Tixting <Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin