" Cemre hayır."
" Kanka ne olur."
" Cemre saçmalama katiyen olmaz."
"Kanka lütfen bak. Burda hayat memat meselesi."
"Cemre delirdin mi sen? Alp'ten böyle bir şey istiyemem. Hem zaten çocukla öyle bir şey isteyecek samiyetim yok. Birde üstüne gidip Mert'in sana gitar dersi vermesini istiyemem ya."
" Gülüm, Gülom, kankilerin en tatlısı. Alp ders vermiyeceki sadece Mert'i bana ders vermesine ikna edecek. Böylelikle Mert'in dikkatini çekebilirim."
Nefesimi öfleyerek:
" Cemre neden direk Mert' e gidip gitar dersi vermesini istemiyorsun?""Çünkü canım arkadaşım Mert okulda gitar dersi isteyen hiç bir kıza ders vermiyor."
"Acaba neden?" dedim gözlerimi devirerek.
" Neden olacak çünkü çocuk daş daş... Okuldaki o yellozlarda bunu bildiği için gitar dersini bahane ederek çocuğa yürüyorlar." diye yükseldi Cemre.
" Sanki sen yürümeyeceksin." dedim imalı imalı.
Cemre sınıfı bir göz gezdirdikten sonra bana döndüp:
"Ne yürümesi kızım. Ben koşacam koşacam hata uçacam." dedi.İkimizde Cemre'nin dediklerine kıkırdadık.
"Hayırdır neye böyle kıkırdıyorsununz siz."diye soran Barış'a döndük ikimizde."Hiç." dedi Cemre.
Barış bir öndeki sıraya bize doğru olarak oturdu ardından Savaş'ta gelip Barış'ın yanına oturdu.
"E konu ne?"diye bu sefer Savaş sordu.
Ben tam konuşacaken Cemre lafa atladı.
"Ay sizde her şeyi merak etmeseniz olmuyor." diye sitem eti." Gül kankam gene ne istiyor senden bu çirkef sıkıştırarak." diye sordu Barış.
"Aman be ne sıkıştırması alt tarafı Gülomda küçük küçücük bir ricada bulundum." diye savundu kendini Cemre.
Göz devirerek:
" Aynen ya sadece küçücük bir rica. Alt tarafı 11/müzikteki Alp' e gidip Mert'in Cemre'ye gitar ders vermesi için Mert' i ikna etmesini istiyecekmişim.""Ne?!" diyerek Barış şaşkınlığını beli eti.
"Şaka?" diye sordu Savaş.
" Yoo." dedim ikisine bakmarken.
Cemre hiç bozuntuya vermeden sıranın üstüdeki kalemi eline alıp elinde çevirmeye başladı bize dik dik bakarak. Bu hiç öyle bakmayın bu iş öyle böyle olacak bakışları atmaya başladı. Bazen bu Cemre'nin Mert'e gösterdiği azmin yarısını derslerine verse kırık not sorunu yaşamayacak ama nerde...
" Niye kendin istemiyorsun Cemre?"diye sordu Savaş.
Cemre elindeki kalemle Barış ve Savaş gösterek:
"Bana bakın tek soğan çücükleri bildiğiniz üzere Mert okulda hiç bir kıza gitar dersi vermiyor bu yüzden Alp söylerse Mert en yakın arkadaşını kırmayacak ve bana ders veremeyi kabul edecek ve sizde bana yardım edeceksiniz. Bu kıvırcığı ikna etmekte." diye tehtikar bir şekilde konuşarak."Cemre ben böyle bir şeyi Alp' ten isteyemem ya. Çocukla piyano ders başka adam akılı bir diyaloğumuz bile yok." diye isyan etim.
" Ay yok siz beni sevmiyorsunuz. Sevseydiniz arkadaşınızın ilk aşkına Mert'ine kavuşmasına yardım ederdiniz." diye acınasun yapmaya başladı Cemre.
Biz Cemre' nin bu numaralarını bildiğimiz için göz devirken, arkadan gelen soruya ve o soruyu soran kişiye döndüğümüzde hepimize bir kal geldi.