05 35 545...: OHHH BEE!
(10:50)05 35 545...: SONUNDA!!
(10:50)05 35 545...: YAŞASIN EGELSİZ HAYAT!
(10:50)05 35 545...:Özlemişim ya, sanki yıllardır engel yemiş gibiydim.(10:50)
05 35 545...: Kız Minak sende beni seviyorsun dimi. Bu yüzden kıyamadın.
(10:50)05 35 545...: Yani tabi sende benim karizmama dayanamadın dimi.
(10:50)05 35 545...: Neyse tamam tamam çok ısrar etin, kabul ediyorum senle evlenmeyi.
(10: 50)05 35 545...: Al ananı babanı gelin beni istemeye.
(10:50)05 35 545...: Gelirken çikolata, çiçek almanıza gerek yok, yorulmasın Kayın babacım. Ben alırım.
(10:50)Göründü//
Engeli kaldırı kaldırmaz üst üste gelen mesajları görünce resmen ağzım bir "o" şeklinde açık kaldı.
Gül: Bismillâhirrahmânirrahîm.
05 35 545...: Ne oldu Minak imanamı geliyon.
Gül: Ne diyorsun be!
Elhamdullah Müslümanız.Gül: Bak sıkma canımı. Basarım yine engelli
05 35 545...: Tamam tamam Minak ya relaks.(11:20)
Göründü//
Gül: Artık kim olduğunu söyleyecek misin?(11: 34)
05 35 545...: YoOoOoOoOoOoOoOoOoOo
05 35 545...: Yo yOo YOo yOoO
Gül: Anladık be. Ama bulacam seni oğlum. Bulunca da kafanı kıracam seni. Dur sen.
05 35 545...: He Minak he. Bulduğunda kırarsın.
Göründü//
Derin bir nefes alıp telefonu kapatma düğmesine basıp sıranın üzerinde duran kitapların üzerine atım. Sıraya iyice yayıldıktan sonra...
Kafamı geriye atıp ofladım.
Bu çocuk resmen sinirlerimle uyunuyor. Kim olduğunuda bulamıyorum. En son engellemiştim. Üşenmeden gitmiş yeni hat almış salak.Amacım belki engel atarsam karşıma çıkar yada kendini ele verecek bir harekete bulunur diye düşünmüştüm ama o ne yaptı gidip yeni bir hat almış.
Aslında pek takmıyorum. Ama yinede kim olduğunu merak etmiyor değilim.
Sıranın altındaki bacaklarımı biraz daha öne doğru uzatım. Sırada bulunan kurşun kalemimi alıp açık olan defterime bir şeyler karalamaya başladım.
Şu an hoca hastalandığı için gelmemiş ve ders boş. Bu herkesin işine geldi tabi. Sınıfta bazıları kafasına göre takılıken erkeklerin bazıları müdür yardımcısından izin alıp bahçede maç yapıyorlar. Bazı kızlarda dışarda yada kantinde takılıyorlar. Ben ve Cemre de sınıfta takılmayı tercih etik. Cemre bize kahve almak için kantine kadar gitmiş ve bende sınıfta onu bekliyorum.
Bir kaç dakika sonra Cemre kapıda kahve bardaklarıyla berilendi. Yanıma ulaştığında elindeki kahve bardaklarını sıraya bıraktı. Ben onu dikkatlice izlerken elini arka ceplerine atıp dört tane çikolata çıkardı ve sıraya bıraktı.
Yanıma oturduğunda,
"Mustafa abi ısmarladı." dedi sırıtarak."O derste değilmi ya?" dedim, sırada dorularak.
"Kantine Dilara ablaya su almaya gelmiş." dedi Cemre kahvesini karıştırken.