Hissediyorum...
Soğuk tenimi duvara yaslamış bir şekilde nefes alıp verirken annemin bana sarıldığını hissediyorum.
Beni götürmeye geldiğini söylüyor ama ben ağzımı bile açmıyorum. Oysa ki ne kadar da özlemiştim onu.
" Git " diyorum bağırarak ve ağlamaya başlıyorum.
Fakat boşlukta yayılıyor sesim.
Ne ben anlatabiliyorum kendimi , nede o anlıyor beni.
Anne gitmede diyemiyorum. Karanlığa karışırken , anne kal diyemiyorum.
Ve sonra nefes nefese kalmış bir şekilde gözlerim aralanıyor , eş zamanda gözümden akan bir yaş yanaklarımdan süzülüyor.
Yattığım yerden kalkıp oturdum ve elimin tersiyle yüzümü sildikten sonra yataktan kalkıp pencerenin yanına yürüdüm. Çıkıntısına oturarak dizlerimi kendime doğru çekince aydınlanmaya başlamış olan gökyüzüne çevirdim bakışlarımı.
İşte tam o sıradada , bu sessizlikte , bu karanlıkta aklıma gelen tek bir şey vardı.
Savaş.
Ama ondan önce acı bir gerçek varsa eğer ; Ben daha benim adımı bile bilmeyen birisini neden düşünüyordum ki ?
■□□□□□■
Alarm çalarken oturduğum çıkıntıdan kalkıp , banyoya ilerledim. Gördüğüm rüyadan sonra uyumamış , dakikalarca havanın aydınlanmasını izlemiştim.
Banyoda ki işlemlerimi tamamlayıp aşağı inince Esma Sultan'a "Günaydın" dedim ve ardındanbabamın nerede olduğunu sordum.
Dün gece eve gelmediğini söyleyince hemen telefonumu alıp aradım. Cevap vermeyince ise , her zaman ki gibi sessizce odama çıkıp hazırlanmaya başladım.
■□□□□□■
Okulun bahçesine geldiğimde hızlı adımlarla içeriye girdim.
Bugün biraz erken gelmiştim ve bu zamandan faydalanıp kantine indim. Bir simit ile meyve suyunu iştahla mideme indirdikten sonra , kantinin kalabalıklaşmasıyla oturduğum yerden kalktım ve sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Hiç tanımadığım bir kaç kişinin bana selam vermesine karşı şaşırsamda bende tebessüm edip aynı şekilde karşıladım.
Sonunda sınıftan içeri girdiğimde hızla sırama geçip yerleştim. Ardından büyük camdan dışarıyı izlemeye başladım.
Melike okula doğru giriyordu ve beni görünce el salladı. Bende gülerek el sallayıp elimle hızlı olması için işaret yaptım.
O gülerek okula girerken bu sefer bakışlarım onlara kaydı.
Savaş , Berk , Birsu.
Yanlarında bir kaç kişi daha vardı ama ben sadece bunların ismini biliyordum. Üçünü izlemeye başladım.
Birsu Savaşın koluna girince Savaş olduğu yerde durdu ve onu kolundan ittirip bişeyler demeye başladı. Konuşmasından anlaşılıyordu ona bağırdığı ve iyice sinirlendiğini hissedebiliyordum.
Birsu ağlayarak okula doğru koşmaya başlayınca gözlerimi kısarak Savaşa baktım. Berke baktı ve omuz silkip okula doğru yürümeye devam etti.
Bense hala onu izliyordum ki başı sanki onu izlediğimi anlamışcasına bana kaydı.
Gözlerimi kaçırmadım bu sefer. Hatta kaşlarım çatıktı hafif.
Oda okula girene kadar bana baktı ama bu sefer ilk o kaçırdı bakışlarını.
Ben hala sıramda dışarıyı izler bir vaziyetteyken Melike çoktan yanıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yanım
Teen FictionAşık olmak ? Tatmadığım bir duygu. Ama istiyorum. O hissi tatmak istiyorum.