5. Bölüm

125 10 0
                                    

Hızlı adımlarla yürüyüp bardan çıkarken hem sinirliydim hemde kırılmış.

Ama neden böyle hissediyordum ki ?

Tanışalı daha kaç gün olmuştu.

Tanışalı ?

Tabi buna tanışmak denilirse.

Bu arada ileride bir durağın olduğunu görünce adımlarım dahada hızlandı ve oraya doğru ilerlemeye başladı.

Gözlerim tekrardan dolarken başımı öne eğdim

Niye bu kadar duygusalım ya ?

■□□□□□■

Kaç dakikadır buradayım bilmiyorum ama tek bir tane bile otobüs geçmemişti.

Tabi bu Allahın ıssız yerinde kim ne yapsın. Gözlerimle etrafı süzmeye devam ederken yanıma bir kız oturdu. Makyajı akmış ,  ağladığı gözlerinden belliydi. Çantasını karıştırdıktan sonra sigarasını çıkarttı.

" Lanet olsun ! " diyince bana bakıp söylendi.

" Çakmak ?"

Tepki göstermeyince " Çakmak diyorum. Çakmağın var mı ? " diye konuşmasını sürdürdü.

" Ha- hayır yok." dedim çekingenlikle.

Bana amaçsız bir bakış attıktan sonra " Peki burda ne işin var ?" dedi.

Ne işim mi var ? Ne diyecektim ki ? Durakta olduğumuza göre
" Otobüs bekliyorum. " dedim.

Kız mal gibi gülmeye başladı.

Ne dedim ki ?

Neden güldüğünü de anlamış değildim.

Kız gülmesine devam ederken
" Yanlış yerdesin güzelim " dedi.

Kaşlarım çatılmaya başlarken olduğum  yerden kalkıp yürümeye başladım.

Geldiğim tarafa doğru yürümeye.

■□□□□□■

Tekrar barın oraya gelmiş , kapısının önünde bir Savaşın motoruna , bir girişe bakıyordum.

Hala burda olması beni sevindirirken , lanet olası gururum ise beni geri dönmem için dürtüklüyordu.

İçeriye girip girmemekte düşünürken bir adım atmıştım ki arkadan bir ses duydu.

" Oo güzelim. "

Hayır , hayır nolur bana demiş olmasınlar diye içimden geçirirken , şimdiden korktuğum için elim ayağım buz kesmişti.

Ah geçirdim tekrar içimden.

Sen kimsin Hazel ?
Böyle yerler senin neyine ?

Kendi kendime söylenmelerim devam ederken içeriye doğru bir adım atmıştım ki kolumdan tutup beni kendisine çeviren kişiye aldırış etmiyip  kendimi geriye attım.

Geri geri yürümeye başlarken " Anlaşılan buralarda yenisin yavrum." diye söylenmesi yüzümün buruşmasına neden olmuştu.

Yavrum mu ?

Gözlerimi açıp " Ha- Hayır ben Savaşla geldim " dedim.

Onlarda çok saflar ya yanımda Savaşı görebiliyorlardı zaten.

" Bırak şimdi Savaşı mavaşıda buraya gel buraya" deyip sırıtarak üzerime doğru gelmeye başlayınca geri adımlarım hızlandı ve yere takılıp düşerken ağzımdan kısık bir çığlık çıktı.

Diğer YanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin