^^^^^^^^^^
" Berk sıçayım senin kafana dur artık lan yerinde."
" Abi sen şimdi ciddi ciddi evleniyorsun ha ?"
" Tabi olum susunda şimdi adam akıllı bir yüzük seçeyim."
Tek tek önümdeki yüzüklere bakarken bir yandanda Hazelimi düşünüyordum.
Eminim ki bunu görünce çok mutlu olacaktı.
Yavaş yavaş vitrindeki yüzükleri incelerken bir yandanda bizim çocukların itiş kakışlarına maruz kalıyordum. Ben hangi akla bunları yanıma almıştım ki ?
Bir an önce Göksu gelsede rahatlasam.
" Lan göt lalesi sen ne zaman evleniyorsun ?"
Poyraz Berke yumruk atıp söylendiğinde
" Sus lan keva-" demesine kalmadan Berki kuyumcu öksürükleriyle susturmuştu.
" Yani diyorum ki arkadaşım en azından senin gibi evde kalmayacağım."
" Sen öyle san puşt. Benim dolu talibim var bike-"
" Kesin sesinizi lan. Adam akıllı yardım etmiyecekseniz siktirip gidin."
Sinirle bakışlarımı onlara yolladıktan sonra kuyumcuya dönüp devat ettim.
" Aradığım şey..."
Aklım çok karışıktı. En iyisi olsun istiyordum.
Hazel gibi en iyi olan kıza , en iyisi yakışırdı.
Etrafa biraz göz gezdirdikten sonra sonunda en köşede parıl parıl parlayan yüzüğe takıldı bakışlarım. Sanki gülünce gözlerinde parıldayan ışık gibiydu Elması.
Onun gibi parıltılı.
" Aradığım şey o." dedim kuyumcuya göstererek yüzüğü.
Adam tebessüm edip köşedeki kutuyu çıkarttı ve önüme koyduktan sonra konuşmasına devam etti.
" Bu parça çok asildir. Narin ve bir o kadar pahalı bir mücevher."
" Evet...Bunu alıyorum." dedim hiç vakit kaybetmeden.
Adam kutuyu kapatıp ödeme yapmak için kasaya doğru yol aldı ve bizi birkaç dakka misafir etti.
" Siktir git Poyraz."
" Ne var olum ya alt üstü sanada bir yüzük bakalım çifte düğün yapmış oluruz. "
"Orkun." dedim allahtan sabır dileyerek.
" Şu siktiklerimin çenelerini kapat."
" Abi birşey sorcam" dedi Poyraz ortaya atılarak.
" Seviyor musun sen bu kızı ?"
Bakışlarımı Poyraza kaydırıp bir kaç dakka sessiz kaldım ve gülerek söylendim.
" Yok be kardeşim ne sevmesi ?"
Üçünün gözüde şaşkınlıkla irileşirken konuşmama devam ettim.
" Sevmiyorum. Sadece aşığım."
" Adamsın be !!"
Berk yerinden hızlıca kalkıp beni alkışlamaya başladığında sakarlığından koca vazoyu yere düşürüp bin parçaya ayırdı. Derin bir nefes alıp önüme döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yanım
Teen FictionAşık olmak ? Tatmadığım bir duygu. Ama istiyorum. O hissi tatmak istiyorum.