Ve karşımdaki kişiyi görünce şok oldum...
Bakışlarımı şaşkınlıkla üzerinde gezdirdikten sonra kolumu hızlıca ondan çektim.
Şuan karşımdaki kişi eski ama ilk ve tek sevgilimdi.
Sevgi bekleyen bir kızdım o zamanlar. Nerden bilebilirdim ki bir oyun uğruna kandırıldığımı.
Ona güvenip beni yüz üstü bırakmayacağınada nasıl inandırmıştım kendimi.
Saniyesine bana sarılırken zaten gerilmiş olan bedenim iyice gerilmişti. Onu sertçe geri ittiğimde konuşmaya başladım.
" Burada ne işin var ?"
" Sanada merhaba."
Alayla konuşurken , benim konuşmayacağımı anlamış olacak ki çarpık gülümsemesiyle devam etti.
" Senin için geldim."
Ona uzun uzun baktıktan sonra arkamı dönüp yürümeye başladım.
-Hah. Yalancıya bak.
Henüz bir iki adım atmıştım ki kolumdan sertçe tutup durmamı sağladı ve bu sefer ilkine göre daha sıkıydı.
" Bırak ! " dedim bağırarak. Şuan ciddi anlamda sinirlenmiştim. Benden bir iki adım uzaklaştı ve gözleriyle bedenimi süzmeye başladı. Sonra tekrardan çarpık gülümsemesiyle devam etti.
" Bırakmazsam ne olur ?"
Derin bir nefes alıp tekrardan önüme döndüm. Tekrar onu takmayıp yürümeyi düşünüyordum ki bu sefer gerçek anlamda beni kolumdan tutup kendine bastırmasıyla erkekliğine sağlam bir tekme attım. Acıyla yere kıvrılırken küfürleri ardı ardına sıralıyordu.
" Sakın bir daha bana dokunma." dedim ağlamamak için kendimi sıkarken.
Bir kaç saniye yüzüne baktım ve başımı kaldırmamla beş kafanın bana şaşkın halde bakması derin bir nefes almama neden oldu. Tabi diğer insanlarda bakıyordu ama beni etkileyen o gözleri görmem salisemi almıştı.
Karşımda duran grup , içerde ki gruptu.
Karşımda duran çocuk bana göz kırpan çocuktu.
Sinir , kırgınlık gözlerimin dolmasına neden olurken arkamı dönüp hızla yürümeye başladım.
Ekinin bana bağırarak " Bu burda bitmedi güzelim " dediğini duysam bile dönüp bakmadım.
Onun beni yarı yolda bırakması aklıma gelince az bile yapmışım dedim tekrardan içimden.
■□□□□□■
Derin bir nefes alarak kapıyı açtım.
Eve sağ salim gelmiş ve hemen odama çıkmıştım.
Bugün olanlar üzücüydü. Ekin neden buradaydı ? Kesinlikle benim için gelmemişti ama neden buradaydı ?
Telefonumun çalmasıyla kendime geldim.
Ekrana bakınca Elif yazısını görmemle rahatladım. Hemen açıp konuşmaya başladım.
" Alo ? "
" Alo ?" dedikten sonra "Seni çok özledim nasılsın aşkım" diye konuşmaya devam etti.
" Bende seni çok özledim kızım ya " dedikten sonra bugün olanları anlattım.
Ekinin burada olduğunu, nedenini bilip bilmediğini sordum.
Nedenini bilmediğini söyleyip kafana takma , gereksiz birşeydir dediğinde ona katıldım. Uzun uzun sohbet ettikten sonra kapatması gerektiğini söyleyip kapadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yanım
Novela JuvenilAşık olmak ? Tatmadığım bir duygu. Ama istiyorum. O hissi tatmak istiyorum.