♡1 Rozdział♡

1.5K 27 5
                                    

Moje plany przerwał nauczyciel od historii...

Spostrzegłam że był on nowy. 

- Gdzie młoda panna idzie?- zaśmiał się. 

-Yyyy... nooo.....- chciałam mu wytłumaczyć , lecz zaczął plątać mi się język.

-No dobrze, wiemy że jesteś niegrzeczną dziewczynką- objął mnie ramieniem i przyciągnął do siebie.
- Z której jesteś klasy?- spytał a ja mu szybko odpowiedziałam.

- O to akurat mamy razem - uśmiechnął się - choć ze mną, poznamy się bliżej - jego dłoń niebezpiecznie zjechała niżej , lądując na moim pośladku. Poczułam się bardzo niekomfortowo, lecz nie mogłam robić tu  scen, ponieważ była przerwa. Chciałam ściągnąć jego dłoń z tamtego miejsca , na co on ją momentalnie zacisnął. Gdy na niego spojrzałam , on przysunął palec na usta , pokazując żebym była cicho. Nie sprzeciwiałam się mu. Wyrwał mnie z rozmyśleń jego głos, wtedy dostrzegłam że znaleźliśmy się w klasie. 

- Siadaj - pokazał na pierwszą ławkę, zaraz przed jego biurkiem - zaraz zacznie się lekcja- dodał. 

-A co jeżeli tam nie usiądę ?- spojrzałam na niego zalotnie.

- Wtedy dostaniesz srogą kare- przybliżył się do mnie zbyt blisko i zmierzył mnie wzrokiem zatrzymując się na moim biuście. Po czym usiadłam w ostatniej ławce; chcąc zrobić mu na złość. Wtedy usłyszeliśmy dzwonek a mężczyzna usiadł przy biurku, nie spuszczając zemnie wzroku. Uczniowie weszli do klasy, byli trochę zdziwieni dlaczego jestem tu przed dzwonkiem. 

Nauczyciel wstał ze swojego miejsca. 

-Nazywam się  Noah Flynn i od dziś będę was uczył historii- mówił, ciągle na mnie patrząc - na dzisiejszej lekcji porozmawiamy o sukcesach w II RP - przeszedł po całej sali. Gdy przechodził obok mnie delikatnie przejechał mi dłonią po karku, wywołując u mnie dreszcze - czy ktoś wie coś może na ten temat ?- spytał szukając rąk w górze, niestety żadna nie była podniesiona 

-To może kogoś zapytam na ocenę? - zachowywał wtedy powagę - może.... Melanie - wzrok wszystkich uczniów był skierowany na mnie.

- W II RP powstał port Gdański - powiedziałam zanim zdążył zadać mi pytanie. 

- Wyjaśnij pojęcie COP- oparł się o moją ławkę. 

-Centralny Okręg Przemysłowy- drżał mi głos.

-A na czym Polegała reforma Grabskiego?- podniósł lewy kącik ust. Nie wiedziałam.

-Nie znam odpowiedzi na to pytanie- po mojej odpowiedzi uśmiechnął się triumfalnie.

- W takim razie dostajesz jedynkę- w tym momencie zbladłam - Melanie zostań po lekcji , musimy porozmawiać o twoich ocenach- ruszył brwiami w dwuznaczny sposób. Już wiedziałam że to nie będzie zwykła rozmowa o ocenach...

♡History Teacher♡ [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz