Tudtam, hogy innen már nincs visszaút. Vettem egy nagy levegőt és belekezdtem a nem túl hosszú történtetbe:
- Amikor ruhát vettem magamnak összeütköztünk a boltban amikor te már nem voltál ott- mondtam el egyetlen levegővel.
- És? Nem tudtad hogy ő volt az?
- Honnan tudtam volna?
- Hát, ezt hívják internetnek.
- Nem kerestem rá a bandára, gondoltam legyen meglepetés- láttam Natalie-n, hogy a következő kérdésen agyal.
- És, hogy jegyezte meg az arcod?- kérdezte.
- Elnézést kért tőlem, mert nagyon siettet. Azán megfordult és.. - majd közbeszólt.
- Mi történt jézusom, tudtam, azért néztél rá úgy.. - lelkesedett. Én meg sem hallva, amit mondott folytattam tovább.
- Megkérdezte, hogy miért egyedül vásárolok, mert hogy azt a lányok más lányokkal szokták. - forgattam a szemem
- Ennyi?- döbbent le Nat. Nem értem milyen szaftos sztorit várt tőlem. Túl sok ilyen könyvet olvas. Nem is nagyon akartam többet mondani arról, hogy szinte kísért éjjelente.. Tudom nem szép dolog nem elmondani ilyen dolgot a legjobb barátnődnek, de ezt most jobb volt, ha kihagyom.
- Mint mondtam, sietett.
- Mit gondolunk róla? - kérdezte Natalie, amikor már félálomban voltam.
- Hát.. Nagyon tehetséges és a külsője sem kifogásolható- éreztem, hogy ég a bőr az arcomon. Még jó, hogy sötét volt.
- Nekem Calum volt a legszimpibb
- Ő melyikük? - kérdeztem kínosan, de legalább terelődött a téma
- A barna hajú, kreol bőrű.. Istenem de helyes- áradozott Nat.Másnap korábban keltem és gondtam, ha már ismerem nagyjából a bandát, bekövetem őket Twitteren és a többi közösségi oldalon is. Először bekövettem a 5SOS hivatalos oldalát, majd annak segítségével megtaláltam a fiúkat külön-külön is.
Pár perc telt el amikor a telefonom csipogni kezdett majd amikor ránéztem láttam, hogy jelölést kaptam. Beléptem a Twitter-embe és láttam, hogy Ashton Irwin vissza jelölt. Elmosolyodtam magamban, mert tudtam, hogy ő a dobos fiú, akit egyből nagyon vonzónak találtam. És abban a szent pillanatban amikor épp ezen agyaltam, egy remek ötletem támadt, hogy hogyan kergethetem el végre Luke-ot az álmaimból. Igen, még mindig mindenhol őt láttam.. Szóval arra gondoltam, hogy ha már Ashton ilyen aranyos volt és rohadt vonzó, akkor ráírok. Semmi rossz nem történhet..
May:Szia! Ott voltam a tegnapi koncerten és nagyon ügyesen doboltál! 😊
Pár perc múlva érkezett is a válasz.
Ashton: Hello! Igen, tudom benéztem az ajtón amikor Luke berontott hozzátok. El nem tudod hinni mennyit nyomoztam, hogy kiderítsem, hogy ki vagy.
May:Mi ez a nagy érdeklődés?
A szívem úgy zakatolt, mint egy gyorsvonat.
Ashton:Nem az a félénk típus vagyok ha lányokról van szó...
May:Bökd már ki végre..
Ashton:Szóval, lehet, hogy kicsit nyálas, de amikor megláttalak az ajtó mögül azonnal megtetszettél. A göndör hajad, a zöld szemeid.. Meg úgy az egész lényed. Igazából te vagy a lány énem, csak még ezerszer szebb.
May:Ha őszinte akarok lenni, én is egyből nagyon vonzónak találtalak..
Basszus, ezt nem akartam elküldeniAshton:Igazán? Huh ez most
hidegzuhanyként ért. De jó értelemben. Mint koncertek után. Akkor nagyon jól tud esni.Ezen akaratlanul is elmosolyodtam
May:Ennek nagyon örülök.
Ashton:Mesélj valamit magadról!
Aznap, órákon keresztül chateltünk és már számot is cseréltünk.
Épp le akartam feküdni egy délutáni pihire, amikor valaki FaceTime-on keresett. Amikor megláttam a kijelzőn Ashton arcát- amit az instagram oldaláról szedtem le és állítottam be-a pillangóim azzonal feléledtek, majd egy mély levegőt vettem és rányomtam a fogadás gombra. Amit először észrevettem az Ash gyönyörű szeme volt. Zöld volt. De nem olyan mint nekem, vagy Harry-nek. Annál sokkal különlegesebb. Majd megláttam a hajpántját ami nagyon jól állt neki. Láttam a háttérben a dobszerkóját is.
- Megtanítanál dobolni?- csúszott ki a számon
- Hogyne, Drága. Amikor kedved támad leugrani Sydney-be, szeretettel várlak- mosolygott, de láttam az arcán, hogy szomorú. Ez a fiú belém szeretett.
- Majd valahogy megoldjuk- mosolyogtam rá. Valamiért nem voltam mellette szégyenlős vagy valami hasonló.. Talán megtaláltam az igazit.A csendet végül Ashton szakította meg:
- Szeretlek- mondta kicsit halkabban. Először kellett egy kis idő, mire ezt feldolgoztam. Sosem szerettem bele egy fiúba sem ilyen rövid idő alatt.
-Én is szeretlek téged- válaszoltam, majd küldtem neki egy puszit a kamerán keresztül, majd ő is ezt tette...Legalább 3 órán át beszélgettünk és rengeteg dolgot megtudtam róla, mint például, hogy később csatlakozott a bandához, amit nem gondoltam volna, hiszen nagyon harmónikusan zenélnek ,ha lehet ezt így mondani.
Este azzal a gondolattal feküdtem le, hogy igazából van egy barátom több ezer kilométerre tőlem, de szeret és én is viszont szeretem őt. Számomra ez volt most a legfontosabb.
Sziasztok! Remélem, hogy meglepődtetek, vagy valami hasonló reakciótok volt. Irájtok meg, hogy mit gondoltok May és Ashton kialakuló félben lévő kapcsolatáról! Holnap jön az új rész. ❤️
Ui: ha valami nyelvhelyességi hibát olvastok, írjátok meg és minél gyorsabban kijavítom!
DU LIEST GERADE
Serendipity(Luke Hemmings) [BEFEJEZETT]
Fanfiction"... és megláttam azokat a kék szemeket..."