Másnap arra keltem, hogy valaki torka szakadtából énekel lent a nappaliban. Biztosan Luke volt az.
Felvettem egy világos rózsaszín pólót és egy farmer sortot,majd lementem megkeresni a konyhát. Már farkas éhes voltam.
Nézettegettem a képeket az egyik folyosó falain, amikor véletlenül neki mentem valakinek.
- Oh, bocsi. Mit keresel?- nézett rám egy piros hajú fiú.
-Szia! A konyhát keresem. Meg tudnád mondani merre van?- kérdeztem.
- Persze! Menj végig a folyosón és fordulj el jobbra.
- Köszi szépen!- majd elindultam, amikor utánam sietett:
- Olyan bunkó vagyok, be sem mutatkoztam. Michael vagyok. De nyugodtan szólíts Mike-nak. -
- Én May- mosolyogtam rá, majd együtt mentünk a konyha felé.A házban a legtöbb fal fehér vagy szürke volt. A bútorok nagyrészt szürkék vagy sötétbarnák voltak és nagyon sok kép lógott mindenhol. A legtöbben a banda van rajta. Olyat is láttam amin kutyák vannak, vagy éppen gitárok és egyéb hangszerek.
- Szóval, te vagy Ashton barátnője, igaz?- kérdezte Michael a konyhába érve.
- Igen, jól tudod-bólintottam
- Nagyon sokat beszél rólad, néha már le kell állítani- nevetett.
- Szép jó reggelt mindenkinek! - jött be- akkor kizárásos alapon- Calum is.
- Neked is Cal! - köszönt neki Mike.
- Ó, te bizonyára May vagy.
- Igen, az vagyok- mosolyodtam el. Calum-nak meglehetősen vékony szemei voltak, ráadásul látszott rajta, hogy nem rég kelhetett. Nagyon aranyos volt.
- Hol van Ashton?- eszméltem fel.
- Biztosan a fürdőben van. Minden reggel legalább 1 órán át bennt van. Fene sem tudja, hogy mit csinál olyan sokáig- rántott vállat Calum.
-Értem. Szerintetek megnézhetem, vagy valami titkos dolgog történik ott? - viccelődtem.
- Menj csak persze- nevetett Michael.
- Rendben, akkor még találkozunk - köszöntem el a fiúktól. Nagyon szimpatikusak voltak. Gondoltam még körülnézek a házban, így a nappali felé vettem az irányt.- Szia May! - kiabálta egy ismerős hang.
- Jó reggelt Luke! - köszöntem neki és meglepetésemre odajött hozzám és átölelt. Mackónadrágban volt és vézna felső testét nem fedte semmi. Tényleg nagyon vékony volt. Szinte éreztem a bordáit amikor hozzám ért. A haja már be volt lőve. Reggel 9 van és már mindegyikük rendbe volt szedve. Ausztráliában mindenki ilyen korán kel? A szemei még mindig nagyon szépek voltak.
- Remélem, reggel nem én keltettelek- rágcsálta a száj pirszingjét.
- Ami azt illeti, de- mosolyodtam el, akaratom ellenére is.
- Jajj, nagyon sajnálom. Tudod, fejlesztem a hangom. Azt akarom, hogy tökéletes legyen- villogtatta fogait,így láttam az átlátszó fogszabályzóját.
- Hát hajrá!- mosolyogtam.
- Hogy vagy?- kérdezte, amikor már indulni készültem. Mi ez a kedvesség, a tegnap este után?
- Hát.. Köszönöm szépen, jól vagyok. A lehető legjobban. Itt vagyok Ausztráliába, azzal akit szeretek. Szóval tényleg nagyon jól vagyok-hadartam.
- Mit csinálsz ma?- nem tudom, hogy miért érdekli ez, de ahogy csak ott állt előttem, megint elkapott az az érzés, ami pár hete, a boltban a sorok között. Ez nem lehet igaz. Miért?
- Hmm, egész nap Ashton-nal leszek. Most is épp hozzá megyek, hogy odaadjam neki az ajándékát.
- Izgalmasnak hangzik - mosolygott perverzen. Mire én csak megforgattam a szemeim és elbúcsúztam tőle, mielőtt szívrohamot kapok.Miért történik ez? Nem akarok csalódást okozni Ashton-nak mert őt is nagyon szeretem, de úgy tűnik, hogy nem eléggé. És akkor megláttam Luke-ot és mintha minden megszűnt volna létezni. Nem tudtam parancsolni az érzéseimnek. Adnom kell magamnak egy kis időt, aztán meglátjuk mi lesz ebből. Annyit tudok, hogy ez így nem fog sokáig tarrani.
- Boldog születésnapot Életem! - ugrottam Ash ölébe, majd hosszasan megcsókoltam. De ez nem olyan csók volt mint amiket akkor adtam neki, amikor csak mi ketten voltunk. Amikor senki sem jött be a képbe... Elővettem az ajándékát, és vártam a reakciójára.
- Nade May, ezek gyönyörűek és a neveink is benne vannak. El nem tudom mondani, hogy mennyire szeretlek. - mondta és most ő csókolt meg engem...Igen, tudom nem a legjobb rész, de most csak ez tellett tőlem itt Angliában. Ráadásul az összes 1d srác itt van és remegek😂
Remélem azért érthető. A kövi részt próbálom eseménydúsabbra csinálni. ❤️
ESTÁS LEYENDO
Serendipity(Luke Hemmings) [BEFEJEZETT]
Fanfic"... és megláttam azokat a kék szemeket..."