Rájöttem, hogy máris november 20.-a van, ami azt jelenti, hogy Michael-nek ma van a szülinapja.
Sajnos a telefon nem vette fel, ezért arra gondoltam, hogy írok neki.
May: Nagyon Boldog Születésnapot Mikey! Remélem minden rendben van. Ez a te napod, szóval használd ki! 😊❤️
Pár perc múlva jött a válasz.
Michael: Nagyon szépen köszönöm! Most talán minden ok. :D
May: Érzem, hogy valami nincs rendben
Michael: Csak a sok fellépés, sok stressz. Ennyi az egész.
May: Rég beszélgettünk.
Michael : Hát az tuti.
May:Jó sokára talizunk.
Michael : Miért, mikor?
May:Calum szülinapján
Michael : Karácsony?
May: Luke nálunk tölti az ünnepeket
Michael : Oh értem
May: Szóval akkor majd januárban :D
Michael : Ha nem haragszol, akkor én lépek, folyamatosan csörög a telóm..
Szia!May: Szia!
Az elmúlt hetek amúgy nagyon lassan teltek. Sok munka halmozódott rám és ez még jobban lelassította az időt.
Liam-nek végül kisebb pénzbirságot kellett fizetnie és írt egy "megbocsátó" üzenetet, de nyilván ezek után is próbálkozni fog.
Stella és Niall továbbra is boldog párt alkotnak és a rajongók is nagyon odavannak értük. Niall végre megtalálta a számára tökéletes lányt, annyi hosszú év után. Stella pedig egyfolytában csak róla beszél. Én is ezt csináltam, amikor összejöttem Luke-kal? Szerintem még most is ezt csinálom...
Nat és Calum teljesen berendezkedtek az új házukba. Karácsonykor fogják felavatni a házat egy bulival, viszont Luke és én nem megyünk el, mivel itt Londonban fogjuk tölteni az ünnepeket.
Remélem gyoran elmegy ez az egy hónap és végre megint megcsókolhatom. Annyira nyálas vagyok, de nem akarok az lenni. De na, szerelmes vagyok...
A nyakláncomat még alváshoz sem veszem le. Ebből jött az ötlet, hogy Luke-nak egy ugyanilyent fogok venni csak egy "M" betű fog lógni a láncon.
-Mit fogsz venni Niall-nek? - kérdeztem egyik nap Stellától.
-Egy Nando's bérletet egész 2015-re és egy vicces karácsonyi pulcsit-vigyorgott.
-Ez nagyon találó - mosolyogtam.
- És te Luke-nak?
-Már mondtam egyszer..
-Jaja tényleg. Emlékszem már. Csak annyira el vagyok havazva, hogy azt sem tudom lassan, hogy hol vagyok.
-Ismerős..Ééés végre december 24.-e van. Ami idén három szempontból jelentős nekem. Egyrészt Karácsoony! A kedvenc ünnepem az egész év során. Másrészt a szerelmemmel fogom tölteni. És végül de nem utolsó sorban ma van Louis szülinapja is.
Reggel felkeltem és küldtem is neki egy gyors felköszöntő üzenetet, felöltöztem és indultam a reptér felé.
Hatalmas felhajtás volt a városban. Annak ellenére is, hogy nem volt nyitva semmi. Mégis mit csinálnak ilyenkor az emberek?
Már várakoztam egy ideje, amikor végre megláttam Luke fekete sapkáját és az alóla kilógó szőke haját.
-Boldog Karácsonyt Manó! - ölelt át.
-Neked is-csókoltam meg.
-Akkor indulunk? - kérdezte,mire én csak bólogattam, majd kézen fogva indultunk el.Úgy döntöttünk, hogy metróval megyünk, mert Luke már nagyon rég ült rajta.
-Szia Luke! - jött oda egy tini lány.
-Hello! - mosolygott Luke.
-Aláirnád nekem ezt a pólót? - kérdezte félénken.
-Persze. Csak nem ma kaptad?-mondta Luke, miközben ráfirkantotta nevét a 5sos-os felsőre.
-De igen! Ez a valaha volt legjobb karácsonyom-mondta a lány, majd átölelte Luke-ot és elköszönt tőle.-Annyira szeretem a rajongóimat. Viszont nem jobban, mint téged-puszilt meg.
-Ajánlom is-nevettem el magam.Idő közben hazaértünk és mikor beléptünk a házba, megcsapott a mézeskalács édes illata.
-Mmmh, micsoda illatok-mondta Luke.
-Ó szervusz drágám-köszönt anya barátomnak.
-Jó napot! - mondta zavartan.
-Már egyszer megbeszéltük, hogy nyugodtan tegezz-mosolygott anya.
-Ahogy gondolod-vont vállat Luke.-Nos akkor lássuk az ajándékokat! - tapsolt apa vacsora után, majd a nappali felé vettük az irányt.
A fánk egy közepes méretű fenyő volt, sok-sok piros és arany színű dísszel,pár díszes csomag volt alatta.
Először anyuék adták oda az
ajándékukat. Egy kisebb dobozt kaptam, de sejtésem sem volt, hogy mi lehet benne. De, amikor kinyitottam, láttam, hogy egy kulcs az.-Úgy gondoltuk , hogy ideje neked egy saját kis lakás, ami közelebb van az irodához-mosolygott apa.
-Jaj, nagyon szépen köszönöm-öleltem át szüleimet. A szemeim már könnyesek voltak.-Én sosem voltam az ajándékok mestere, de azért próbálkoztam-mondta Luke, majd egy dobozt húzott elő a háta mögül,amiben egy vicces pulcsi volt. Kérdőn néztem rá.
-Na mi lesz? Nem próbálod fel?
-Azonnal.. - ahogy kivettem a felsőt egy boríték pottyant a földre.
-Ez mi? - néztem rá kérdőn.
-Egy wellness hétvége Franciaországban-vigyorgott.
-Nagyon szépen köszönöm, igazán rám fér már a pihenés - csókoltam meg.Miután én is odaadtam mindenkinek az ajándékát(szerencsére tetszett nekik, úgyhogy én is örültem), Luke-kal elmentünk fürdeni.
-Teszel fogadalmat új évkor? - kérdezte.
-Nem szokásom. Miért te fogsz?
-Minden évben volt eddig.
-Mint például?
-15 éves koromban az volt, hogy megfogadom, hogy egyszer híres énekes leszek. És bumm 3 év telt el azóta és teljesen megváltozott az életem.
-Nem hiába mondják az emberek, hogy kövessük az álmainkat.
-Neked mik az álmaid?
-Nekem te voltál az álmom, nem tudom hány éjszakán keresztül, Luke Robert Hemmings - csókoltam meg.
-És követni fogsz?
-Halálomig és még azután is - mosolyogtam.
-Nagyon szeretlek May!
-Én is téged, Luke! - csókoltam meg újra.Reggel elég későn keltünk. Elhúzódott az éjszaka khm.. Jah mi?
-Reggelt! - nyújtózkodott Luke, majd egy puszit nyomott a fejemre.
-Neked is-döntöttem fejemet a mellkasára.
-Ahj, muszáj felkelnünk? - nyafogott.
- Már így is 11 óra van.
-Na és? Karácsony van! Nem nézünk valami filmet?
-Mire gondolsz?
-Hmm.. Kezdésnek legyen a Grincs. Mit szólsz?
-Basszus évek óta nem láttam, nézzük! - mondtam lelkesen.Mielőtt elkezdtük volna, mind a ketten felvettük az egymástól kapott meleg és pihe-puha, karácsonyi pulcsiinkat. Az enyém piros volt és egy nagy, piros orrú rénszarvas volt rajta. Luke-é kék és természetesen egy pingvin volt rajta. Mi más?
A nap folyamán egymást követték a karácsonyi filmek, amiket már kivülről fujtunk, viszont, hogy így együtt néztük őket, teljesen más volt. Eddig minden évben egyedül ültem a kanapén és bámultam a TV-t. De most itt volt nekem az én egyetlen Luke-om, akiért bármit megadnék, hogy ne veszítsem el és hogy velem maradjon életem végéig.
Itt is az új rész. Az elmúlt pár rész nem volt túl izgalmas, viszont most itt a célegyenesben be fognak indulni az események. Köszönöm annak, aki végigszenvedte ezeket a részeket is. ❤️
Ui: hamarosan új rész.
KAMU SEDANG MEMBACA
Serendipity(Luke Hemmings) [BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar"... és megláttam azokat a kék szemeket..."