---
Park Chanyeol kesinlikle bir parti adamıydı. Partinin içeriği hiç fark etmezsizin yaşadığı şehirde düzenlenen her partinin davetiyesi mutlaka eline ulaşırdı, partiye gidip orada ki insanları onurlandırmak ise tabii ki kendine kalmış bir karardı.
Bu partiye gelmesinin nedeni ise zorunluk olmasının yanında sevinçti de. Küçük yaşlarından beri bir sürü partiye katılmıştı. En eğlencelisinden en resmi olana kadar. Japonya'dan Amerika'ya kadar uzanan bir listesi vardı.
Tıpkı Junmyeon gibi o da ailesinin kurduğu bir şirketin varisiydi ama ondan farklı olarak ailesinin izinden gitmeyi tercih etmemişti.
Ailesi Kore'nin Cumhuriyete adım attığı zamanlarda kurulan köklü bir inşaat şirketine sahipti. Ülkenin yarısını büyük dedesi, geri kalanını ise annesi inşa etmiş sayılırdı.
Annesinden bahsetmesi gerekirse ise hırsları olan, tutkulu ve çalışkan bir kadın olarak onu basitçe özetleyebilirdi. Atalarından aldığı şirketi daima ilerlere taşımak için uğraşmıştı. Chanyeol'ün babası ise bir sanatçıydı.
Chanyeol küçükken gün boyu babasının şövalesinin yanında oturur onun tablolarını çizmesini ve boyamasını izlerdi. Elinde ki boyalara hayranlık duyardı. Renklere karışıp gitmek isterdi. Belki de o zamanlara uzanıyordu güzelliğe ve sanata olan sevgisi. İçine işlemişti.
Güzel şeylere zaaf duyuyor onları elde etmeye uğraşıyordu. Oldukça nadide parçaları olan tablo ve heykel koleksiyonlarına sahipti. İnsanlara da sanat veya güzellik gözüyle baktığını hesaba katarsa bir çok güzellik görmüş, onlarla tanışmış ve onları tatmıştı. Park Chanyeol söylenilen gibi çapkın bir adam değildi. Chanyeol sadece güzelliğe hayrandı ve ona hak ettiğini sunmayı kendine borç bilmişti.
Ancak şu güne kadar gördüğü bir güzellik onu bu kadar saramamış derinden etkilememişti. Byun Baekhyun'da onu bu kadar etkileyen ne vardı henüz anlayabilmiş değildi ama anlamak için çoğu şeyini feda etmeye hazırdı.
Bu yüzden partinin başından beri gözü sürekli onun üzerindeydi. Sanki onu izleyince aradığı cevaplara ulaşacaktı.
Onu yakından izlemek istese de yanına gitmeye çekinmişti. Zira son görüşmelerinde Baekhyun ona hoş olmayan sözler sarf etmişti. Bu da Chanyeol'ün kalbini bir hayali kırmıştı çünkü kocaman cüssesine karşın bir bebeğin kalbine sahipti.
O anda ağlayası gelmiş ve kendini zor tutmuştu ama yinede boyunun ölçüsünü almamış gibi gözleriyle Baekhyun'u rahatsız etmeye devam etmişti çünkü biliyordu ki onu daha fazla görmezden gelemeyecekti.
Rahatsız olacak ve bunu sonlandırmasını söylemek için Chanyeol'ün yanına gelecekti.
Bu yüzden ona servis edilen içkisini yudumlarken bir süre daha Baekhyun'u izlemeyi sürdürdü. Yanına gelen bir kaç tanıdıkla ufak sohbetler etti ve yarım saatin ardından istediği gerçekleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
breathin「osh + kji」
Fanfiction"Sokaklar onu doğurdu büyüttü, bu güne kadar ona ne kattıysa hepsini de almayı fazlasıyla iyi bildi." başlama tarihi: 181228