1

2.3K 76 2
                                    


Yoona este o fată de 25 de ani, care a studiat la Facultatea de Arte din Seul. Își dorea amarnic să lucreze ca o compozitoare la o agenție de entertainment,și nu una obișnuită și la Big Hit Entertainment. Ea și-a depus CD-ul la această agenție,acum așteptând doar să o sune ca să poată să meargă să-și arate munca ei. Acum mintea ei era acum când o vor suna cei de la agenție.

Perspectiva Yoona

Mă trezesc cu zambetul pe buze, deoarece astăzi era ultima zi în care puteam fi sunată pentru postul care mi-l doream. Dar am stat un pic și m-am gândit că șasele ca eu să fiu sunată erau de 50%.

În timp ce eu eram cu gândurile mele telefonul meu suna trezindu-se din transă. Văd că era un număr necunoscut.

-Bună ziua, domnișoara Kim Yoona? spune el cu o voce groasă.

-Bună ziua! Da, eu sunt Kim Yoona. Cu ce vă pot ajuta? spun eu nesigură pe mine.

- V-am sunat în legătură cu CD-ul pe care l-ați depus la agenția noastră de entertainment. Vreau să vă întreb dacă astăzi în jurul orei 15:00 puteți să veniți până la companie să ne prezentați una sau mai multe lucrări ale dumneavoastră?

-Desigur! spun eu entuziasmată și fericită în același timp.

-Bine, atunci ne vedem mai târziu. spune și închide telefonul.

Cobor din pat fericită și mă duc la baie și îmi fac rutina de dimineață. M-am îmbrăcat așa:

M-am încălțat cu o pereche de sandale cu toc,dar nu foarte mare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am încălțat cu o pereche de sandale cu toc,dar nu foarte mare.

După ce mi-am luat și partiturile scrise pentru audiții am plecat de acasă îndreptându-mă spre companie.

______________________________

Ajunsem în fața companiei unde,dacă aveam norocul, voi lucra.Nu mai stau mult pe gânduri și intru.Era o clădire foarte mare și eu cum eram neștiind unde trebuia să merg am oprit o domnișoară destul de drăguță la prima vedere, așa că am întrebat-o :

Eu: Mă scuzați, domnișoara?
Ea: Da, cu ce vă pot ajuta?
Eu: Caut sala pentru audiții?
Ea: La etajul 2,ultima cameră de pe dreapta.
Eu: Ok, mulțumesc mult!
Ea: Nu aveți pentru ce.

I-am mulțumit fetei care m-a ajutat. Am urcat în lift ajungând la al doile etaj,am căutat sala și într-un final o găsesc. Bat ușor la ușă și intru.

♡︎OUR SCORES♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum