Perspectivă Yoona
Trecuse deja o săptămână de când stau în casă cu așazisul Yoongi,pot să spun că mai mult stau singură,fiindcă el de dimineața până seara târziu e plecat cu băieții,așa că eu rămân singură. Când noi ne vedem prn casă nu prea schimbăm prea multe vorbe.
Astăzi e duminică cea ce înseamnă că azi Yoongi e acasă și va trebui să compunem.E prima data când compunem împreună,sper să fie de accord și cu ce voi spune eu.Pentru mine va fi destul de greu să compun cu el,poate vă întrebați de ce.Păi după cum știți BTS,truoa lor,compun după sterile și sentimentele lor,eu nu-i cunosc ca să pot compune pentru ei.Cred că am să vorbesc cu el dacă poate să-mi spună mai multe despre ei.
Mă ridic din pat și mă duc la baie să-mi fac rutina de dimineață.Și mă îmbrac asfel :
Cobor jos și un miros plăcut îmi invadează nările, efectiv picioarele mele urmăreau mirosul.Acest miros venea din bucătărie,acolo îl văd pe Yoongi stand la masa,parcă aștepta pe cineva.
-Bună dimineața! îi spun eu, iar el atunci se întoarce spre mine.
-Oh__Bună și ție! Te așteptam,hai să mănânci șli după vom merge în studioul meu să compunem. îmi spune el cu o voce destul de relaxată.
Mă așez la masa,desigur și el face la fel.Acum era cel mai bun moment să-i spun dacă poată să-mi spună mai multe lucruri despre băieții.
-Yoongi?
-Da. spune și își îndreaptă privirea spre mine.
-Vreau să-ți spun că mie tare greu să compun,fiindcă eu nu vă cunosc personal ca să știu ce simți-ți,deasta te-aș ruga dacă poți te rog să-mi spui mai mult despre tine și despre băieții.
Perspectivă Yoongi
-Vreau să-ți spun că mie tare greu să compun,fiindcă eu nu vă cunosc personal ca să știu ce simți-ți,deasta te-aș ruga dacă poți te rog să-mi spui mai mult despre tine și despre băieții. o aud cum spune asta și se bâlbâie,e foarte drăguță când se bâlbâie.
-Bine,am să-ți spun dspre noi,dar acum mănâncă și după aceea am să-ți spun,ok? normal că nu am să-i spun nimic,am so las pemea să ne descopere ce simțim sau felul noistru de a fi,poate vă întrebați, o să vedeți.
-Ok.
După ce am terminat de mâncat am plecat până la mine în camera,spunând-ui Yoonei că am ceva de luat de acolo.Defapt am venit în camera deoarece aveam nevoie să dau un telefon.
-Alo...
Dacă vreți să aflați pe cine a sunat Yoongi lăsați un vot.
Vreau să-mi cer scuze fiindcă ieri n-am postat și îmi cer scuze.
Vreau să vă mai cer ceva mi-am dechis un cont pe Instagram,acesta se numește @gdfriends.1 dacă puteți fi amabile să-mi da-ți o inimioară sau un follow v-aș fi recunoscătoare.
CITEȘTI
♡︎OUR SCORES♡︎
Fanfic𝗬𝗢𝗢𝗡𝗚𝗜 𝗙𝗔𝗡𝗙𝗜𝗖𝗧𝗜𝗢𝗡 Kim Yoona este o fată obișnuită din Coreea,visul ei este să lucreze ca o compozitoare la o agentie cunoscută de entertainment,aceasta fiind Big Hit Entertainment. Min Yoongi este de asemenea un compositor ce adoră...