4

1.6K 71 3
                                    

Perspectivă Yoona

-Ești bine? îl aud cum mă întreabă.

-După cum observe eu sunt bine,doar că piciorul meu mă cam contrazice. spun eu și vreau să mă depărtez de el,dar în Zadar,nu o puteam face doarece el mă ținea stâns.

Perspectivă Yoongi

Am observat că vrea să se retreagă din brațele mele,se simțea așa de bine nu puteam să o las să plece așa ușor.Se lăsa-se o liniște mortals între noi,așa că îmi fac eu curaj și o întreb :

-Și_Stai departe de aici? spun eu puțin rușinat de cele ce le-am spus.

-Nu prea,deși trebuia să vină prietena mea după mine,dar intervenit ceva.spune ea cumva cu o trstețe în glas.

Atunci mi-a picat fisa și am întrebat-o :

-Dacă vrei te-aș putea duce eu,doar dacă vrei. spun oarecum rușinat.

Stai așa ,eu rușinat?De când?Nu are cum să mă fiu îndrăgostit de ea.Știți de ce zic asta? Păi dacă nu a-ți ghicit atunci vă spun;eu nu n-am îndrăgostit deoarece nu cred în dragoste,mai ales la ce-a de la prima vedere.

-Nu vreau să deranjez,poate aveți ceva mai bun de făcut. atunci când îi aud vocea sunt total scos din transă.

-Stai liniștită chiar nu deranjezi deloc.

-Atunci bine. spune ca și cum ar vrea să plece de acolo.

-Bine,haide!Poți merge singură pană la mașină? o întreb,chiar dacă răspunsul era un clar nu. Scuze,am pus o întrebare stupidă. spun oarecum stângenit de cea ce am spus.

Eu am luat-o de mână și i-am pus-o deasupra umărului meu,ca să poată să se sprijine mai bine.Într-un final ajungem la mașină,o ajut să se așeze în mașină.După asta mă așez și eu pe scaunul șoferului,și pornim la drum.Nu după mult timp mi-am dat seama că ea nu m-ia spus unde stă.

-Ăm__Yoona? văd că nu-mi răspunde și îmi dau seama că a adormit.

Și dacă vă întrebați de unde îi știu nemele,îi știu numele datorită faptului că i l-am reținut atunci când a venit la audiție.Acum eu ce ar trebui să fac?Am vrut să o trezesc, dar dormea așa de frumos și nu am putut să o trezesc. Așa că am lăsat-o să doarmă.Într-un final am decis să o duc la mine acasă și o să doarmă,fiindcă altă soluție nu am. Oricum va trebui să se mute cu mine,doar e noul meu ajutor.

Nu după mult timp am ajuns,așa că am luat-o în brațe stil mireasă și o duc într-o cameră, era exact lângă a mea. O las ușor pe pat, dar atunci realizez că ea s-a lovit la picior, Așa că m-am dus în bucătărie și am luat din congelator o pungă cu gheață.M-am dus din nou în cameră o pun pun pe piciorul ei. NU după mult timp mi-am dat seama că eram ud din cauza ploi,la fel și Yoona. Eu stand pe gânduri deoarece nu știam exact ce trebuie să fac.

După un timp de gândire m-am dus și am chemat menajera să vină să o schimbe pe Yoona,deoarece eu u pteam să o fac,știți voi de ce.După ce a ajuns menajera în cameră m-am dus și eu în camera mea să ma schimb.

♡︎OUR SCORES♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum