Perspectivă Yoona
După ce am lăsat foile cu cântece pe masă, am plecat. Oare care sunt șansele ca eu să fiu acceptată?
Eram in fața companiei și îmi așteptam cea mai bună prietenă să vină după mine. Cred că de jumătate de oră tot stau și o aștept și ea tot nu a venit. Așa că m-am decis să plece pe jos. Pe când să fac primul pas se pornește ploaia.Din cauza acestei vremi sunt nevoită să o sun pe prietena meu să văd dacă mai vine după mine:
Conversație la telefon:
- Alo, Yuri?!
- Da!
- Unde esti? Te aștept de ceva vreme. spun eu pe un ton plângăcios.
- Scuze, am uitat complet că trebuia să vin să te i-au de la audiția ta.Îmi cer mii se scuze. spune ea pe um ton trist.
- Bine,nu-i nimic,ne vedem.Pa! spun și închid telefonul.
Dau să plec,dar cu ajutorul neatenței mele ,mă înpiedic și cad jos și mă lovesc la gleznă.Vreau să mă ridic, dar norocul nu e de partea mea și pic din nou.Eu așteptam contactul cu trotuarul,dar asta nu s-a întamplat.Într-un final simt două brațe care mă cuprind.Deschis ochii și-l observ pe băiatul care a fost în juriul de la audiții,el era cel care mă prinse să nu fac contact cu trotuarul.
Eu în momentul de față mă uitam în ochii lui și pot spune că am uitat de toate în acel moment,te poți pierde foarte in ochii ,poți să mai spui că sunt un fel de abyss.
Perspectivă Yoongi
-Eu cred că ar fi potrivita pentru a mă ajuta să compun melodii. spun iar cei de langă mine rămân uimiți.
-Ești sigur? mă întreabă managerul.
-Da,sunt sigur.
După cele spune,mi-am lucrurile și am plecat. Ies din clădire si văd că afară plouă,stau un pic și mă uit cum plouă,acest lucru mă liniștește-te.Stând și uitându-mă,văd o fată care a picat jos,părând că s-a lovit destul de tare.Așa că m-am dus la ea,ea a vrut să se ridice ,dar aceasta s-a dezechilibrat și mai avea puțin și cădea,pană am prins-o eu.M-am uitat în ochii eimă pierdusem complet în ei,mă holbam la ea fără nici un pic de milă.
Eram amândoi afară în ploaie,uzi,ne uitam unul în ochii la celelalt,Parc- tptul dispăru-se numai noi doi mai eram și nimeni și nimic altceva nu va strica acest moment. Dintr-o dată sunt trezit din transă de către ea care vrea să se îndeparte-ze de mine,dar asta e greu pentru ea deoarece glezna ei nu arăta prea bine.
-Ești bine? o întreb eu,oarecum îngrijorat,nici eu nu știu exact de ce.
CITEȘTI
♡︎OUR SCORES♡︎
Fanfiction𝗬𝗢𝗢𝗡𝗚𝗜 𝗙𝗔𝗡𝗙𝗜𝗖𝗧𝗜𝗢𝗡 Kim Yoona este o fată obișnuită din Coreea,visul ei este să lucreze ca o compozitoare la o agentie cunoscută de entertainment,aceasta fiind Big Hit Entertainment. Min Yoongi este de asemenea un compositor ce adoră...