14

683 30 1
                                    

Perspectiă Yoona

 Deschid ochii,simt o durere în zona faței,această durere vine din zona nasului.Îincerc să-mi dau seama unde mă aflu,analizez destul de bine locul unde,mă aflu și îi dau seama că sunt la spital.Lângă mine se afla se afla Yoongi,avea o lacrimă pe obraz.

-De ce plângi?spun cu o voce destul de răgușită.

-Yoona?__Mă auzi?Cum te simți?Te doare ceva?îmi spune el cu o mare îngrijorare.

-Da__Cred că sunt bine.De ce mă întrebi?Cum am ajuns aici?întreb eu nedumerită.

-Fiindcă îmi pasă de tine.Păi ai ajuns din cauza mea___Imi pare foarte rău!îmi spune cu o voce foarte tristă.

-Nu-ți cere scuze,,nu ai de ce.Nu e vina ta,deci nu-ți cere scuze.spun eu cu o voce destul de drăgălașă.

-Dar este vina mea.spun eu și mă ridic de pe scaun.Revin imediat.

Perspectivă Yoongi

Ies din salonul unde era ea internată.Am plecat să semnez niște hârti pentru a o putea lua pe Yoona acasă.Am semnat tot ce era de semnat,m-am întors din nou la ea.Am ajutat-o să se ridice din pat și să își strângă lucrurile.Nimeni nu a spus în tot acest drum sper casă,era așa o liniște de nedescris,până am simțito cum își lasă usor capul pe mine,adormise,era așa drăguță când doare.A-și putea să o privesc o veșnicie cum doarme.

Mă dau jos din mașină și o i-au ușor în brațe fără să o trezesc și o duc la ea în cameră,o așez ușor pe pat încât să se odihnescă bine.

O las și ies din cameră joc,unde de altfel sunt și băieți.I-au loc pe canpeaua unde se aflau și ceilalți.Mă așez în liniște și încep șă mă pierd în gândurile mele până când cineva vine și îmi întrerupe gândurile.Acesta fiind Jin.

-Yoongi.poți veni cu mine un pic?mă întrebă Jin și îmi arată unde să-l urmez.

-Desigur.îl urez în liniște nu știind ce vrea să-i zica,avea oarecu o nesiguranță pe mine.

Ajunși în camră începe să vorbească cu mine__

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 11, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

♡︎OUR SCORES♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum