Perspectivă Yoona
Mă uitam la fața lui Yoongi în timp ce vorbea cu Jimin,puteai să vezi de la o distanța de 5 km cum Yoongi era foarte iritat de cuvintele scoase pe gura de Jimin.La un moment dat îl văd cum Yoongi își pierde calmul și sare la gâtul lui Jimin. În momentul acelea m-am speriat îngrozitor și am încercat să îi despart. Faptul că m-am dus să-i despart a fost cea mai mare gresală pe care am făcut-o,deoarece am vrut să-l dau jos pe Jimin de pe Yongi,dar când am pus mâna pe el mi-a dat un cot în nas de am lesinat de durere.
Perspectivă autorului
Când Yoongi a văzut ca Yoona a căzut la pământ a împietrit cu totul,atunci când și-a dat seama că ce făcuse a fost o mare greseală a luat-o în secunda doi de jos și a dus-o la spital.
Într-un final ajung la spital si Yoongi le-a dat-o pe Yoona pe mâna doctorilor.El s-a așezat pe un scaun și a început sa se gândeasca la ce-a făcut.
Perspectivă Yoongi
Cum am putut să nu mă abțin? Cum.....? E prima dată când fac așa ceva pentru o fată ,nu am mai facut-o niciodată de când mă cunosc eu. Adică da ,poate am mai "iubit" alte fete,dar simt că pentru ea e diferit.
Acum stau să mă gândesc la ce am făcut,chiar nu trebuia să reacționez așa,cred că ar trebui să-mi cer scuze de la Jimin,am să-l sun până voi afla ceva vești despre Yoona.
-Bună___Jimin?Putem vorbi un pic?Vreau să-mi cer scuze pentru cele întâmplate azi. îi spun lui,chiar dacă el nu vrea să-mi audă vocea sau orice fel de scuză de a mea.
-Bună Yoongi___ îmi spune el cu o voce destul de încrezătoare.
-Ascultă Jimin,îmi pare rău pentru cele întâmplate azi,nu știu ce m-a apucat,chiar nu știu ce m-a apucat. încerc eu să-mi cer scuze.
-Auzi Yoongi, nu ai de ce să-ți ceri scuze,e dor vins mea___ spune el cu on tristețe în voce.
-De ce îți ceri scuze? Nu e vina ta,și a mea.
-Ba da,e doar vina mea și ști de ce? Că trebuia să mă opresc atunci când am observat că îți place de ea.Da,da știu că o să spui ca nu e adevărat,dar pe cine minți Yoongi? Serios acum,toți am vazut cum te uiți la ea,până și Namjoon a observat care ști și tu cît de neatent e el; doar că eu am simțit ceva nobișnuit pentru ea și chiar că poate m-am schimbat,dar cred ca ar trebui să ți-o las ție.
-Wow,nu mă așteptat să aud așa ceva de la tine,adică nu mă așteptam să se observe că îmi place de Yoona__ nu apcă să termine ce avea de spun că a și venit doctorul______
CITEȘTI
♡︎OUR SCORES♡︎
Fanfiction𝗬𝗢𝗢𝗡𝗚𝗜 𝗙𝗔𝗡𝗙𝗜𝗖𝗧𝗜𝗢𝗡 Kim Yoona este o fată obișnuită din Coreea,visul ei este să lucreze ca o compozitoare la o agentie cunoscută de entertainment,aceasta fiind Big Hit Entertainment. Min Yoongi este de asemenea un compositor ce adoră...