Perspectivă Yoongi
După ce am vorbit la telefon cu anumita persoană am coborât jos în sufragerie unde se afla Yoona,fix când am ajuns îndrept cu ea atunci a sunat soneria.Oare cine o fi?
-Yoona poți să răspunzi tu? o întreb pe ea,fiindcă eu știam cine.
-Desigur.
Ea se îndrepta spre ușă și când deschide ușa acolo se aflau :
-Hey!Yoongi e acasă? îi aud vocea lui Namjoon.
Mă îndrept spre ei și îi poftesc în casă.
-Deci v-am chemat aici fiindcă Yoona are nevoie oarecum de ajutorul nostrum. le spun eu băiețiilor.
-Yoongi?Dar cine e Yoona? mă întreabă Taehyung.
-Ahh__Yoona este oarecum ajutorul pentru a compune,nu mai ștoți atunci când nu am venit acum două săptămâni la repetiți deoarece trebuia să fac un fel casting?
-A da! spun toți în cor.
-No,castingul ăla era pentru mine,managerul a spus că am nevoue de un ajutor pentru a compune.
-Interesant,și când o putem cunoaște și noi pe acestă compozitoare? mă întreabă cu un zâmbet pervers ieșind la iveală pe fața lui.
-Deja a-ți făcut-o. le spun eu în timp ce mă așez pe unul dintre fotolii.
Perspectivă Yoona
După ce răspund la ușă și a venit Yoongi să-i primească în casă am decis să-i urmez în tăcere.Ei nici nu au observant că sunt în spatele lor. Era un băiat cu părul,iar acela mă speria și degusta în același timp.
-Dacă îmi permiteți,nu am apucat să mă prezint eu sunt Yoona. spun și fac o plecăciune în semn de respect.
-Mă bucur să te cunosc!Eu sunt Jin. băiatul care tocmai s-a prezentat acum era oarecum frumos,avea umeri lați și pielea lui era foarte tralucitoare,și părea așa de fină. Iar ei sunt Namjoon; și îmi arătă spre un băiat foarte înalt,era cel mai înalt din trupă. Hoseok; acesta învcepe și zâmbește,emană atâta fericire,cred că dacă ai fi trist doar zâmbetul lui să-l vezi că te înveselște. Jimin; acum știu cum îl cheamă pe băiatul care îmi dă o stare foarte neplăcută când îl văd. Taehyung; acesta îmi face cu ochiul și îmi zâmbește,avea un zâmbet așa frumos,pe nimeni nu am mai văzut să zâmbească așa. Iar cel din urmă este cel mai mic din trupă,el este Jungkook; mi se părea simpatico,avea o față de iepuraș.
La sfârșit toși au făcut o plecăciune,înafar de Yoongi,el era așezatt pe fotoliu,se uita la noi fără nic o expresie pe față.M-am dus în fața lui Yoongi,și l-am rugat să vină cu mine până în bucătărie.
M-am decis și am zis că o să fac un program cand să postez.Zilele în care vor fi duminică și miercurea.Mai ales acum cum începu școala online am multă temă deoarece nu am făcut nimica toată vacanța asta.
Și vreau să vă mai întreb cum vi se pare colaborarea dintre IU și Yoongi?
CITEȘTI
♡︎OUR SCORES♡︎
Fanfiction𝗬𝗢𝗢𝗡𝗚𝗜 𝗙𝗔𝗡𝗙𝗜𝗖𝗧𝗜𝗢𝗡 Kim Yoona este o fată obișnuită din Coreea,visul ei este să lucreze ca o compozitoare la o agentie cunoscută de entertainment,aceasta fiind Big Hit Entertainment. Min Yoongi este de asemenea un compositor ce adoră...