Perspectivă Yoongi
Ajuns în camera îmi iau ceva de îmbrăcat și am la baie să fac un duș.Nu stau foarte mult în duș deoarece eram destul de obsit și vream să doar să dorm și ei un pic.Mâine oricum sunt atâtea de făcut.
Dimineața
Perspectivă Yoona
Mă trezesc,nu știu exact cât era ceasul sau unde mă aflam,știu doar că eram într-o vcameră pe care nu o mai văzusem.Vreau să mă ridic din pat dar atunci observ că nu aveam hainele mele pe mine.Atunci îmi aduc aminte ce s-a întămplat aseară,eu am adormit,pe când trebuia să îi spun unde locuiesc,așa că în mometul de față s-ar putea să fiu oriunde.
Într-un final reușesc să mă ridic din pat și să mă îndrept spre ușă și ies pe ea.Când am ieșit pe ea am observant un hol foarte mare și în la capătul lor erau niște scări,nu știu exact unde duc.Mă îndrept spre ele și le cobor.Ajuns[ jos observ o sufragerie foarte mare,toate lucrurile care se aflau acolo erau de culori închise. În centrul sufragriei se afla o canapea imensă,iar în fața ei se afla un televizor imens,aproximativ cât aproape jumătate din perete.În timp ce eu eram fascinată de încăperea unde mă aflam în mometul față,în spatele meu se afla băiatul de ieri care mă salvase de la pupatul asfaltului.
Persepectivă Yoongi
Mă trezesc,dar nu știam cât era ceasul,Mă ridic din pat și mă duc la baie să fac un duș.După ceva timp ies din duș și mă îmbrac asfel :
După ce îmi termin rutina de dimineță aud niște pași pe hol,așa că am decis să ies să văd ce se întâmplă.Când ies pe ușă o văd pe Yoona cum coboară scările,așa că am urmat-o în liniște.Mă gândesc că în momentul de față poate fi destul de derutată,deoarece nu știa unde se află.
O urmam în tăcere,până observ că se oprește în mijlocul sufrageriei,nici măcar nu observase că sunt în spatele ei.Vreau să îi atrag atenția,dar fix atunci se întoarece ea.La început se sperie fiindcă nu știa cine era,dar după știa dat seama că sunt eu s-a calmat oarecum.
-Bună dimineața! spun eu.
-Bună dimineața! îmi răspunde cu aceleași cuvinte.
-Uite poate ești puțin surprinsă dar nu vreau să te speri.Aseară după ce am urcat în mașină tu practic ai adormit după câteva minute. spun eu ,încercând să îi spun ce s-a întâmplat aseară.
-Dar de ce nu mai trezit? mă întreabă ea.
Îmi cer mii de scuze,dar ieri nu am mai apucat să pun capitol nou.Îmi cer scuze,dar sper să vă placă capitolul,e un pic sec dar nu am avut idei.
CITEȘTI
♡︎OUR SCORES♡︎
Fanfiction𝗬𝗢𝗢𝗡𝗚𝗜 𝗙𝗔𝗡𝗙𝗜𝗖𝗧𝗜𝗢𝗡 Kim Yoona este o fată obișnuită din Coreea,visul ei este să lucreze ca o compozitoare la o agentie cunoscută de entertainment,aceasta fiind Big Hit Entertainment. Min Yoongi este de asemenea un compositor ce adoră...