6

1.3K 56 2
                                    

Perspectivă Yoongi

-Dar de ce nu mai trezit?

Și cum ar trebui să îi explic eu asta ei?Că nu am putut să o trezesc deoarece dormea frumos și nu am putut să o fac.Dacă I-aș sppune asta ar crede că sunt un ciudat care a vrut neapărat să o aducă acasă la el sau pe altă parte ar cred că sunt îndrăgostit de ea,asta e mai ciudar față de ce am zis prima data.Cred că mai bine schimb subiectul.

-Vrei să mănânci ceva? o întreb schimbând subiectul.

-Da,dar întâi ași vrea să mă schimb,ști unde îmi sunt hainele?

-Nu,dar am să îi spun menajerei să îți aducă un set noi de haine.

Normal știam unde îi sunt,dar erau și murdare și ude,așa că nu o puteam să o las să se îmbrace cu ele.aseară înainte să mă duc la duș I-am zis menajerei dimineață când se va trezi să meargă sa-i cumpere niște haine pentru Yoona.

Perspectivă Yoona

Mă întorc din nou în camera unde am dormit azi noapte,așteptînd ca menajera lui să-mi aducă hainele m-am gândit la ce s-a întâmplat mai devreme în sufragerie.

Oare de ce mi-a evitat întrebarea?Oare e un ciudat? Nu cred,poate nu a vrut să-mi răspundă la întrebare.

Dar stai așa,EU CUM AM AJUNS ÎN HAINELE ASTEA?Eu doar atunci îmi dau seama,oare el m-a schimbat? N-are cum,nu?

În timp ce eu eram prinsă în gândurile mele,menajera intrase în camera și mi-a lăsat hainele pe pat.Când a vrut să iasă pe ușă am oprit-o.

-Mă scuzați!Dar ași vrea să vă întreb ceva,oarenu știți cine m-a schimbat aseară de hainele mele? o întreb oarecum cum cu o speranță în glas ca să aflu cine mi-a schimbat hainele.

Menajera nu îmi răspunse doar a ieșit pe ușă fără să mă bage în seama.Oare de ce nu am vrut să-mi răspundă?

În momentul de față sunt foarte derutată și am atâtea semen de întrebare.Singurul care poată să-mi răspundă la ele este băiatul de jos.Așa că m-am îmbrăcat cu ce am primit,pot să recunosc că sunt niște haine foarte frumoase care pe deoaltă parte îmi și vin.

Cobor jos în sufragerie dar acolo nu se afla nimeni,dar aud niște voci din bucătărie,cred că era bucătarie fiindcă mie foarte foame

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos în sufragerie dar acolo nu se afla nimeni,dar aud niște voci din bucătărie,cred că era bucătarie fiindcă mie foarte foame.Mă îndrept spre locul unde se auzea vocea.Intru în încăpere și acolo era băiatul la care încă nu am reușit să-i aflu numele.El vorbea la telefon presupun cu o altă persoană.

-Da,am să-i spun,stai liniștit.Hai că vorbim mai târziu.Pa! spununând el vorbind la telefon.

Oare trebuia să-mi spună?

-Ce trebuie să-mi spui?.....

Deci vreu să încep prin a vă spune foarte multe mulțumiri,deoarece nu credeam că,cartea mea va ajunge așa de cunoscută.Vă mulțumesc mult!Sper să vă placă.

♡︎OUR SCORES♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum