11

1.1K 57 6
                                    

Perspectivã Yoona

Însfârțit venise și rândul lui Yoongi,l-am ascultat cu mare atenție.

-Dupã cum unu dintre voi stiți mie îmi place sã dorm și sã compun în timpul liber,mã face sã mã simt bine în pielea când compun. spun în timp ce se uita la mine în ochii.

Pot sã spun cã are niște care te face ușor sã te pierzi în ei.

Perspectivã Yonngi

În timp ce le spuneam ce îmi place mã uitam în ochii Yoonei,puteam spune cã m-a vrãjit,mã uitam în ochii de parcã asta era ultimul lucru de pe pãmânt ți viața mea de asta depindea.Într-un final sunt asus la realitate de cãtre Namjoon,care mã striga și îsã flutura mâna în fața mea.

-Alo__Pãmântul cãtre Yoongi,la ce te uiți așa de intens? mã întrabã el și vine și se uitã în direcția în care mã uit eu.

Atunci când vede la ce mã uit,a vrut sã le spunã și celorlați,dar i-am pus mâna repede la gurã și l-am tras dupã mine într-o altã încãpere,în care sã fim doar noi.

-Hei_Ce crezi cã faci? mã întrabã Namjoon revoltat de ce fãcusem eu.

-Te opresc din a face o prostie.

-Cum zici tu. dupã asta se lãsase o liniște de nepãtruns între noi,pânã decide el sã o spargã. Ție cumva îți place de Yoona? mã întrabã el.

-De ce crezi asta? îi rãspund tot cu o întrebare,fiind surprins de cele zise el.

-Pãi_am vãzut cum te uiți la ea,te uiți la ea cum nu te-ai mai uitat vreo datã la o fatã. îmi spune el cu un zâmbet pe buze.

-De ce ți-aș spune,oricum nu e treaba ta. îi spun eu,vrând eu sã plec de acolo.

-Dacã nu-mi spui am sã le spun celorlalți inclusiv Yoonei cã îâi place de ea. când am auzit ce a spun Namjoon,am rãmas efectiv surprins.

-UIte cum stã treaba,nici eu nu știu ce simt pentru ea,adicã da e frumoasã,adicã chiar foarte frumoasã; mã face sã zâmbeasc,e chiar de treabã.Mai am nevoie de timp sã vãd ce simt pentru ea. apun,explicându-i lui Namjoon.

-Pãi mãcar ai timp, pâmã la urmã stai cu ea în casã.

Atunci mi-am dat seama cã pot sã aflu dacã o plac sau nu. Desigur acum nu deoarece sunt bãieâii aici și pot insinua orice.Ãn timp ce eram prins în gândurile melemi-am dat seama cã Namjoon e încã lângã mine și trebuie sã fac cumva sã nu le spunã și bãiețiilor.

-Namjoon,îmi poți promite cã nu le spui și celorlalții? îl întreb oarecum rușinat.

-Desigur,ai cuvântul meu. îmi rãspunde el arfimativ.

-Îți mulțumesc mult!

--------------------

Am revenit!
Sã vã placã.
Ați ascultat melodia de la IU și Yoongi?
Eu efectiv am murit pentru a 10000 oarã,mi s-a fãcut pielea de gãinã doar când mã gândesc.

♡︎OUR SCORES♡︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum