Perspectivã Yoona
Dupã ce Yoongi pleacã cu Namjoon în altã camerã,am rãmas singurã împreunã cu bãieții.Eu stãteam într-un colț singurã:nu vream sã ies în evidențã,acest lucru normal cã nu s-a întâmplat,deoarece Jimin a venit lângã mine și început sã mã între tot felul de lucruri.
-Deci__Ești împreunã cu Yoongi? mã întreabã cu o tristețe în glas.
-De ce mã întrebi asta?
-Eram și eu curios,dar acum rãspunde-mi la întrebare,te rog. mã roagã el, fãcând o fațã de cãțeluș.
-Nu, nu am o relație cu Yoongi, înafară de cea pe care o avem strict legatã de muncă. îi explic eu.
Conversație a mea și a lui Jimin ne este întreruptă de către Yoongi care vine și oarecum mă i-a de braț și mă duce pe canapea și se așează lângă mine.
Perspectivă Yoongi
În momentul când întru în încăpere unde se aflau băieți și Yoona;l-am văzut pe Jimin cum vorbea cu Yoona, o senzație ciudatã m-a luat prin surprindere. Nu pot sã explic ce sentimentr am avut în aceea clipã când am vãzut-o pe Yoona vorbind cu Jimin.
Dar pe de o parte eram și surprins deoarece știam cã lui Yoona nu-i place sã stea lângã Jimin;dar pe de o altã parte eram destul de gelos și îmi era fricã că Jimin îmi va fura persoana pe care o iubesc, dar și singura pe care o voi iubi vreodatã.
Dupã ce am stat un pic și m-am gândit la sentimentele pe care le simt pentru Yoona, am decis sã merg și sã mã bag cu ei în vorbã.
-Ce faceți? m-am dus la ei cu o micã fricã,dar nu știu de ce.
-Uite vorbeam,de ce? îmi spune Jimin pe un ton superior.
Când l-am auzit pe Jimin vorbind așa, mă cuprinse o stare de nervozitate. Atunci nu mai realizam ce spunea am sau ce făceam. Așa că l-am luat la bătaie.
CITEȘTI
♡︎OUR SCORES♡︎
Fanfiction𝗬𝗢𝗢𝗡𝗚𝗜 𝗙𝗔𝗡𝗙𝗜𝗖𝗧𝗜𝗢𝗡 Kim Yoona este o fată obișnuită din Coreea,visul ei este să lucreze ca o compozitoare la o agentie cunoscută de entertainment,aceasta fiind Big Hit Entertainment. Min Yoongi este de asemenea un compositor ce adoră...