Perspectivã Yoongi
Stãteam liniștit pe canapea,pânã o vãd pe Yoona cã se îndraptã spre mine.Mã i-a de mânã și mã trage dupã ea pânã în bucãtãrie.Când ajungem în bucãtãrie mã lasã de mânã și începe sã întrebe o grãmadã de lucruri.
-De ce i-ai chemat aici? mã întrebã iritatã de cele ce am fãcut eu.
-Pãi nu ai spus tu cã vrei sã ne cunoști mai bine? îi rãspund eu calm și fãrã nici o expresie pe fațã.
-Pãi am spus asta,dar mã refeream ca tu sã-mi spui nu sã-i chemi aici,mai ales cã unul deja mi-a fãcut o impresie proastã și mã simt și incomod. sincer în momentul ãla de fașã nu puteam fi atent la ce spunea,doar la felul cumm arãta în momentul fațã,era așa sexy când face pe șefa.
-Pãi de ce nu ai spus așa de la început? Și mã rog care e bãiatul care deja nu-ți place??
-Dacã erai un pic atent la ce vorbeam azi dimineațã ți-am fi dat seama la ce mã refeream. Și acel bãiat este Jimin__cred cã așa îl cheamã.
Deco eram sigur cã e Jimin,ãsta face la fel cu toate fetele pe care le întâlnește.Le seduce,se culcã cu ele și dupã nu mai are nici un contact cu ele.Face asta doar pentru bunul lui plac,sincer mie nu-mi place ce face,nu mi-a plãcut niciodatã.Chiar de multe ori i-am atras atenția,spunându-i cã nu e bine ce face și cã ar trebui sã aibe un pic multã maturitate în el.Sicer sã fiu Jungkook,care e cel mai din trupã estemult mai matur decât el.
-Uite dacã o sã simți din nou incomod îmi spui sau te uiți la mine și am sã fac în acel fel sã nu te mai simți,ok? o întrb,deoarece nu vreau ca Jimin sã facã la fel și cu Yoona.
-Ok.
-Bine acum haide în sufragerie cã avem musafiri. spun și i-au în fațã.
Ajunși în sufragerie,îi vãd pe bãieți împrãștiați peste tot prin încãperea mare.Presupun cã s-au fãcut comozi,ca de fiecare datã când vin la mine.
-Deci cu ce începem? ne întreabã Namjoon.
-Yoona ce vrei sã ști despre noi? o întreb eu pe Yoona în timp ce mã așez pe unul dintre fotolii.
-Pãi cu începutul,a-și vrea sã știu ce vã place sã faceți înafarã sã cântați sau sã dansați.
Perspectivã Yoona
În momentul de fațã toatã lumea a început sã-mi zicã ce le place sã facã în timpul lui liber.Am aflat cã de exemplu lui Jin îi place sã gãteascã,iar lui Namjoon sã mãnânce ce gãtește Jin. Taehyung îi place sã picteze,iar Jungkook îi place sã fie muza lui Taehyung.Hoseok îi plãcea sã petrecã timpul cu prieteni lui,iar când venise rândul Jimin,el a spus cã îi place sã se distreze și sã meargã în club sau la petreceri.Oare de ce nu mã mirã?
Și ultimul a fost Yoongi,am aflat cã și lui îi place.....
CITEȘTI
♡︎OUR SCORES♡︎
Fanfiction𝗬𝗢𝗢𝗡𝗚𝗜 𝗙𝗔𝗡𝗙𝗜𝗖𝗧𝗜𝗢𝗡 Kim Yoona este o fată obișnuită din Coreea,visul ei este să lucreze ca o compozitoare la o agentie cunoscută de entertainment,aceasta fiind Big Hit Entertainment. Min Yoongi este de asemenea un compositor ce adoră...