2.0

5.1K 350 46
                                    

Anonimden,

Kırılan telefonum ayrı bir canımı sıkarken , Gürkana bu aralar yazamak iyice sinirlerimi bozmuştu. Yine okulun bahçesinde boş boş otururken yanıma yaklaşan çocuğu fark edememiştim. Kafamı kaldırıp yanıma oturan çocuğa doğru döndüm. Bu geçen ki tayfadan bir çocuktu. Kumral , kıvırcık saçlı çocuk.

"naber?" dedi ve saçlarını geriye doğru düzeltti.
tanımıyordum. Ama öğrendiğim tek şey 12. sınıf olduğuydu.
"iyidir , sen ? " dedim ve gözlerimle okulun bahçesini taradım.

" Ben Murat" dedi ve gülümsedi. Sempatik bir çocuğa benziyordu.

"Şeyma" dedim ve güldüm.
Şuan Gürkanla böyle tanışmak vardı diye düşünürken iç sesim uyardı.
"donuna kadar tanıyorsun daha ne tanışması" kıkırdadım.

Murat benimle konuşmaya çalışıyordu ve benim onunla ne kadar konuşmak istediğim aşikardı.
En son dayanamayıp kalktım ve gülümsedim.

"benim gitmem gerek Murat. Tanıştığıma memnun oldum" dedim

Ardından hızlıca okulun koridorlarına doğru yürüdüm. Hafif esen rüzgar saçlarımı uçuştururken , bir yandanda okulun merdivenleri beni çok yormuştu. Bir an önce sınıfa çıkıp oturmak istiyordum. Merdivenleri hızlıca çıktım. Sınıfın kapısında duran Cenk e selam verip ilerledim. Sırama geçip oturduktan sonra Beyza yanıma oturdu.

"Kanka ya sıkılıyorum. Niye sıkıcı bu kadar " dedi Beyza ve eline tutuşturduğu kağıdı yüzüne doğru salladı. Hava sıcaktı.

"sana biraz aksiyon yaratabiliriz" dedim ve sırtımı geriye doğru atarak kıkırdadım. Beyza , Gürkan gilin gruptan Serhattan hoşlanıyordu ve onunla birlikte Gürkan gilin sınıfına gitmem anonim olduğumu belli ettirmezdi. Bu fikir aklıma nasıl gelmişti , yada nasıl düşünmüştüm hatırlamasam da fikir aklıma yatmıştı. Tabi sorun şuradaki Beyza yı nasıl ikna edecektim?

-

"beni şu sınıfın kapısına getirdin ya daha sana ne diyeyim?" dedi Beyza ve gözlerini devirdi. Bir yandan kalbim yerinden çıkacak gibi atsa da bir yandanda güzel olacağını düşündüm. Yanımda yürümemeye direten Beyza yı yürütmekte ayrı bir fanteziydi.

"kızım yürüsene?!" beni duymazlıktan gelip derin bir nefes aldı. Sınıfa girip ne yapacağımızı yada ne diyeceğimizi bilmiyorduk fakat şuan kapı koluyla bakışıyorduk.

Cesaretimi toplayıp hızlı ve gürültülü bir şekilde kapıya abandım.

"ebeni sikeyim Şeyma öyle abanılmaz " dedi Beyza bir yandan benimle dalga geçerken.

Ama karşımda Sevim hoca nın ders anlattığını ve bütün sınıfın bize odaklandığını görene kadar Beyza yı duyabiliyordum.

Arkadaşlar yaptığınız yorumlar beni çok mutlu ediyor. Sizin güzel yorumlarınızı okumak gerçekten çok güzel bir şey . Ama tek sıkıntı votenin az gelmesi. Bakıyorum bölümü 200 kişi okumuş fakat vote 30-40. Hayalet okuyucularımız da vote vermeye özen gösterirse çok mutlu olacağım. Hepinizin yorumları çok değerli. Sizleri seviyorum. Diğer bölümde görüşmek üzere.
💚💚💚💚

Neden Olmasın? | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin