Anonimden'
"neden bu şarkı?" dedi Beyza. Sanki pek hoşuna gitmemiş gibiydi.
"anlamlı" dedim usulca.
"sen ve Gürkan için mi" dedi imalı gözlerle.
"galiba" dedim ve tekrar başladım şarkıya.
"In your eyes there's a heavy blue "
(gözlerinde ağır bir mavi var)"One to love and one to lose "
(Biri sevilmek için ve biri de kaybetmek )"Sweet divide,a heavy truth "
(Tatlı ayrılık,ağır bir gerçek )"Water or wine,don't make me choose"
(Su veya şarap,bana seçim yaptırma )nakarata geçtiğimde gürültülü ses beni durdurdu . Elimdeki gitarı sessizce yere bırakıp bize doğru yaklaşan tayfaya baktım. Gülerek bize doğru yaklaşıyorlardı.
"kızlar bahar şenliklerinde şarkı söyleyecek mişsiniz" dedi adını bilmediğim çocuk.
"evet" dedim ve başımı salladım
niyetleri neydi şarkı dinlemek mi?"pekala sizi uzaktan izlesek bir sıkıntı olmaz değil mi?" dedi sarışın çocuk. Aslında sıkıntı olurdu. Henüz hazır değildim .
Beyza konuşmama izin vermeden onları onayladı ve çoğunun adını bilmediğim grup karşımızdaki koltuklara oturdu. Derin nefesler alırken artık şarkıya başlamalıydım. Gitarın teline vurduğum an kulağıma gelen cızırtılı ses sinirimi bozmuştu .Bunu fırsat bilip konuşmaya başladım.
"gençler kusura bakmayın ama gitarımın teli bozulmuş başka sefere çalarım size" dedim ve ayaklandım.
Karşımdaki koltukta oturan kumral , kıvırcık saçlı çocuk ayaklandı.
"gitarın teli bozuk değil, notaya yanlış bastın" dedi ve güldü.pekala ne demeliydim ? aferin falan mı?
"aferin zekisin " dedim ve ilerledim. Fakat pek rahat bırakacağa benzemiyordu. Önemsemeyip ilerledim . Şimdi tek yapmam gerek sessiz sakin bir yer bulup Gürkana yazmaktı. Bugün ortalıklarda görememiştim. Ve ona bahar şenliklerinde şarkı söyleyeceğimden bahsetmeliydim. Kafamda kurduğum plana göre şarkıdan hemen sonra ona sarılacaktım. Yada kaçacaktım bilmiyordum. Fakat kesin olan şey bahar şenliklerinin 3 hafta sonra olacağıydı. Belkide ertelenirdi. İnşallah ertelenirdi. Şarkıyı kusursuz söylemeliydim. Ama Gürkan bakalım şarkıyı ne kadar anlayabilecekti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Olmasın? | Texting
HumorTamamlandı. Küfür içerir. Stalkcıbayan: diyorum ki Stalkcıbayan: sen, Stalkcıbayan: ben, Stalkcıbayan: biz, Stalkcıbayan: neden olmasın?