Selam gençler. Bölümler nasıl gidiyor? umarım beğeniyorsunuzdur. neyse fazla uzatmayayım.iyi okumalar.
-
"hassiktir" dedim içimden. Kalbim fazla atıyordu. Fazla yerinden çıkacak gibi. Gözlerimi kırpıştırdım ve bunların bir rüya olmasını diledim. Fakat evren fazla acımasızdı. Karşımda coğrafyacı Sevim Kandemir dururken bunun nasıl bir rüya olmasını dilerdim ki? Ayrıca teneffüs saatiydi. Ders işlenmemesi gerekiyordu.
Gözlerimle sınıfı tararken Gürkan hoş sırıtışını görmemle iyice yerin dibine geçtim. Sınıftan değişik sesler duyarken bazıları dalga geçiyordu. Sevim Hoca kafasını bize doğru çevirmeden hızla kapıyı kapatıp uzaklaştık.
"koş kızım koş!" Beyza ya bağırdım.
Hızlıca sınıfa doğru koştuğumda dersin başladığını anlayıp kendime daha fazla sövdüm. Kapıya yavaşca vurup sırama ilerledim. Utancımdan yüzümün kızardığını hissedebiliyordum. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu . Nefesimi düzene soktuktan sonra çantamın köşesinde ki suyu kavrayıp bir yudum aldım. Bu iyi gelmişti. Kafamı Beyza ya çevirdiğimde o da nefes nefese kalmıştı. Kafasını sıraya koyup uyuyacaktı büyük ihtimal. Tipik Beyzaydı işte. Daha fazla dayanamayıp bende kafamı sıraya yasladım ve rezilliğimin üzerine gözlerimi kapattım.----
Gözlerimi tanıdık bir sesle araladığımda , esnedim ve karşımda ki Cenk e baktım. Elleriyle destek alarak sırama çıkıp oturdu.
"olum lan Sevim seni sordu " dedi gülerken. Bu Cenkin gülerken çıkardığı gamzeleri beni benden alıyordu. Bir yandanda Sevim Hocanın beni sorması içimi bir fena yapmıştı.
"ne? ne zaman?" Dedim gözlerim ve uykum biranda açılırken.
"dur sakin . Bir teneffüs öncede . Biz eve gitti dedik" dedi Cenk. Galiba sıçmıştık. Yada başka bir zaman sıçacaktık.
"kaç saattir uyuyorum ki?" dedim esnerken.
"3. saatten beri uyuyorsun. 6. saatteyiz şuan" dedi ve kahkaha attı.
Bu kadar uyuduğumun farkında değildim ve kaçırdığım matematik dersine yanıyordum. Nasıl bir gündü ki böyle. Aksiyon dedim de . Böyle aksiyonuma sıçayım. Bugün fazla küfür etmiştim. Ellerimle dağılan saçlarımı düzeltip tekrar Cenk e baktım."Şeyma çıkışta kaybolma işimiz var " dedi Cenk sıradan atlarken.
"ne işi?" dedim arkasından bakarken. Döndü ve sırıttı.
"çıkışta kaybolma yeter" dedi ve göz kırptı. Pekala Cenk çıkışta seninleyim.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Olmasın? | Texting
HumorTamamlandı. Küfür içerir. Stalkcıbayan: diyorum ki Stalkcıbayan: sen, Stalkcıbayan: ben, Stalkcıbayan: biz, Stalkcıbayan: neden olmasın?