0.5

8.9K 449 134
                                    

Multi- Serhat

|Gürkan |

"amına koyduğum düzgün ye şunu" Dedi Serhat Tolgaya, bir yandanda elindeki kumruyu yerken.
Tolga malı çiğköfteyle içtiği meyve suyunu gözümüze sokarak gevşek gevşek gülüyordu.

"ulan gevşek, annen küçükken sana mamanın yanında meyve suyumu içiriyordu. Hayırdır çiğköfteyle meyvesuyu ne alaka" Dedi Melih iğrenirken .
Elimdeki kumrudan bir ısırık daha aldım. Bulanan midemle hala ayran içmeye çalışıyordum. Utanmasam kantinde öğürecektim.

"Gürkan olum git başka yerde kus." diyen Melih in ardından koşarak kantinden çıktım. Ve sakin bir yer bulup kustum. Bir yandan da elimle duvardan destek alıyordum. Yediğim herşeyi boşaltmanın verdiği mutlulukla kantinden bir su alıp ağzımı yıkadım.
Evet iğrençtim.

" abi sana diyecek lafım yok ya. Tolga seni tebrik ederim şu çocuğuda kusturdun ya" Dedi Eren gülerken.

Tolga biten meyve suyu kutusunu buruşturdu ve bir süre elinde oynadı. "hasbinallah" diyerek kafamı çevirdim. Anında kafama yediğim şeyle elim kafama gitti. Tolganın kahkahaları kantinde yayılırken üzerimdeki bitmiş meyve suyu kutusuyla göz göze geldik.
"siktim belanı Tolga" diyerek elime meyve suyu kutusunu alıp üzerine yürüdüm. Tolganın kantinden topuklamasıyla Serhat beni yerime oturttu.

"şu çocuğu bir gün sikecem ama hadi hayırlısı" dedim elimdeki peçeteye oynarken. Bizimkiler kahkaha atıyordu. O sırada cebimin titremesiyle elime telefonu aldım.

İG-

Stalkcıbayan : lan kustun

Stalkcıbayan : niye

Gürkanadalı : yemin ederim yavaş çeken internet gibisin.

Gürkanadalı : ben kusalı çok oluyor.

Stalkcıbayan : gelde internetim ol o zaman göt.

Gürkanadalı : göt möt ayıp oluyo yalnız.

Stalkcıbayan : o zaman internetime laf etme sende.

Gürkanadalı : niye amk, alınırmı. D

Stalkcıbayan : bazen 17 yaşında olduğundan şüphe ediyorum

(görüldü)

Stalkcıbayan : niye bu kadar gerginsin.

Stalkcıbayan : insan tekmelemeyi ve dövmeyi çok seviyorsun anlaşılan.

Gürkanadalı : stres atıyorum

Stalkcıbayan : git başka şeyler yaparak stres at.

Gürkanadalı : napayım, kazak mı öreyim stres atmak için

Stalkcıbayan : fena olmaz aslında çocuklarımıza örersin.

Stalkcıbayan : görev paylaşımı yapmış oluruz lsmxksmxlzmxlx

Gürkanadalı : höst lan ne çocuğu.

Stalkcıbayan : hani diyorum

Stalkcıbayan : çocuklarımız.

Stalkcıbayan : neden olmasın?

Gürkanadalı : neden olsun?

Stalkcıbayan : eyw.

-
Telefonumu kapatıp masaya koydum.

Herkesin bakışları benim üzerimde buluşmuştu.
"noldu lan" dedim bir yandanda çözülen bağcıklarımı bağlamaya çalışırken.

Melih oradan atladı.

"Sen hamilesin Gürkan, baba oluyorum"

-

Bence güzel bir bölümdü.

Neden Olmasın? | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin