Velet arıyor...
Gözlerimi aralayıp yastığımın altındaki telefonu aldım. Uykulu gözlerle birşey görememek ve telefon zil sesinin beynimi tırmalamasıı..
Evren adeta küfür et diyerek yalvarıyordu. Arayanın anonim olduğunu gördüğüm zaman meşgule attım. ve tekrar gözlerimi kapattım.Velet arıyor...
Aramaya ısrar ediyordu. Telefonu alıp çağrıyı cevapladım.
"ne var gece gece . Uyuyamadın mı. Lan madem uyuyamıyon beni niye arıyon . Uyandırıyon beni.?" bir müddet konuşmasını bekledim. Fakat ardından yükselen müzikle onu dinlemeye başladım. Yabancı bir müzik çalıyordu. Hoştu.
"oradan uyumak için ninniye ihtiyacı olan biri olarak mı gözüküyorum?" hala konuşmuyordu.
Ve ardından bir mırıldanma sesi geldi. Sesi çok az geliyordu ama çok güzel bir sesi vardı. Bir müddet onu dinlemeye çalıştım. Şarkının ikinci nakaratında sesi daha da yükseldi. Ama duyduğum ses hiç tanıdığı gelmiyordu. Daha önce duymadığım bir sesti."konuşmayacak mısın?"
" neyse yatıyorum ben. Sen de yat" dedikten sonra telefonu kapattım ve sessize aldım.Kesintisiz bir uyku çekebilirdim.
-
Velet kişisini 1.65 olarak kaydettiniz.
1.65: kalksana
Gürkan: niye
1.65: sizin evin karşısındaki marketteyim.
1.65: senin yerinde olsam gelirdim
Gürkan: oraya gelmek için bir neden göremiyorum
1.65: çık işte evden . Depresyona girmiş insanlar gibisin. Bir türlü çıkamıyorsun yataktan.
Gürkan: bunu yatağımla bir konuşmam gerek .
1.65: yatağını skym senin
Gürkan: yatağım hayır diyor. uyu dedi
1.65: lan mal mısın. Birde yatağıma sorayım diyor . İki adım ya . Benim bile gelesim geldi sen düşün
Gürkan: gelip napacağım aq
1.65: seni market çalışanlarına yapacağım. Çoğu kız
1.65: o yüzden çağırıyorum zaten amk
Gürkan: iyi düşünmüşsün ama şuan yatağımla sevişiyorum.
Gürkan: bugün olmaz bebeğim
1.65: inşallah annen seni elektrikli süpürgeyle uyandırır da yatağınla sevişemezsin. amin
Gürkan: annem evde yok
Gürkan: lskeoekdslleoeke
1.65: neyse zıbar ya
(görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Olmasın? | Texting
HumorTamamlandı. Küfür içerir. Stalkcıbayan: diyorum ki Stalkcıbayan: sen, Stalkcıbayan: ben, Stalkcıbayan: biz, Stalkcıbayan: neden olmasın?