3.0

4.7K 297 56
                                    

Şeyma|

Elimdeki topu karşıya atıp atmamak arasında gidip gelsemde , topu atmamaya karar verdim. Sahaya doğru ilerleyip , Gürkanın imalı bakışlarının hedefi oldum. Bende voleybol oynayacaktım. Gürkanı sahada kızların arasında tek bırakamazdım.
"bu takım doldu , karşı takıma geç istersen" diyen kızıl saçlı kızı hiç duymamış gibi yaparak Gürkanın yanında yerimi aldım . Kulağıma eğilip , fısıldadı.

"Kıskanıyosun kızım beni. Dayanamıyorsun cazibeme" dedi ve kıkırdadı.
Gözlerimi devirip topu karşıya doğru attım. Geçikmeden top tekrar bizim olduğumuz yere geldiğinde topa doğru atladım. Gürkanın da topa atladığını farketmemiştim ki kafalarımız çarpıştı. Elimi kafama doğru götürdüm ve sızlandım.

"iyi misin" deyip yanıma geldiğinde sanki kafamın ağrısı geçip gitmişti. Elleri kafamla buluştuğunda , gözlerimi gözlerine kenetledim. Onunkiler ise saçlarımdaydı. Bu kadar yakın olmayı beklemiyordum. İçime parfüm kokusunu çekip bir müddet nefes almayı bıraktım . Belkide bu nefes bana yeterdi. Belkide şuan en mutlu kişi ben olabilirdim. Gözlerini gözlerime çevirdiğinde kafamı başka yöne çevirip uzaklaştım.
"niye topa atladın ki? görmüyor musun o top benim bölgeme geldi" dedim elimi kafama götürüp.
Gözlerini devirip konuşmaya yeltendi.

"biz aynı bölgede duruyoruz hani. Sen benim yanıma gelip durdun" dediğinde diyecek birşey bulamayıp önüme döndüm. Biraz ondan uzaklaşmıştım. Bir müddet daha top oynadıktan sonra yorulup Beyza ve Cenk in yanına ilerledim. Cenkin elindeki suyu alıp yudumladım. Ve karşılarına bağdaş kurarak oturdum .

"bize şu Gürkan meselesini açıklama vaktin gelmiş" dedi Cenk tek kaşını kaldırarak.

Boş şişeyi çaprazımdaki çöp kovasına atıp Cenk in sorusuna yanıt aramaya başladım.

Beyza benden önce davrandı.

"küçük bir hoşlantı işte" dedi gülerek.

"aynen öyle" dedim desteklercesine

"pek öyle birşey e benzemiyor bu . Şimdilik inandım" dedi Cenk ve yanımızdan uzaklaştı .

Aklım dünkü dalga geçişindeydi. "sevgilim" kelimesi beynimin bir oyunumuydu yoksa kulağımın bir oyunumuydu bilmiyordum Neden olaylar bu kadar hızlı gelişmişti ki. Gürkan fazla yüz vermezdi aslında kimseye. Ama benim anonimcilik oyunumu sevmişti sanki. Yada ben öyle düşünüyordum. Arka cebimde ki telefon titrediğinde , hemen telefonu kavradım ve mesajı açtım.

Gönderen: Gürkan
belkide bazı şeyleri sana açıklama zamanım gelmiştir .

Neden Olmasın? | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin