multi-Şeyma
Okula son gelişim olduğunu düşünüyordum. bir hafta sonra okul kapanıyordu. Ve öğrenciler son bir hafta okula gelmeyi pek sevmezlerdi yada yoklama alınmıyor diye pek kimse sallamıyordu. Gözlerimle okulun bahçesini taradığım da gözlerim bir noktaya ilişti. Gürkan , Melih ve Tolga kamelyada oturmuş , ciddi bir mevzu varmış gibi hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Gözlerimi ayırmadan o tarafa baktığımda Gürkan beni farketti. Yanlarına gelmem manasında el işareti yaptığında sanki bunu bekliyor muşum gibi gülümseyerek yanlarına ilerledim. Yaklaştığımda konuşmayı çoktan kesmişlerdi.
"günaydın" hala anlamsız gülümsüyordum.
"günaydın , bizde Gürkanın iddiayı kaybedişinden bahsediyorduk." dedi Melih , Gürkana imalı imalı bakarken gülümsememin yerine merak lı bir ifade oturuverdi.
Gürkanın anında gerilen yüzü iyice meraklandırmıştı."ne iddiası?" Gürkanın yanına oturdum . Gözlerimi üçünün arasında gezdirmekten gözlerim ağrımıştı.
"hediye-" Gürkan Melihin konuşmasına izin vermeden Konuşmanın içine daldı.
"Sus a*mına koduğum sus!" imalı ve kısık sesli söylediği için garip bir homurdanma gibi çıkmıştı.
"Bilmeye hakkı var bence . Onun üzerinden bir iddia" dediğinde
yüzüme memnuniyetsiz bir ifade kondurdum."benim üzerimden derken?" Acaba ne tür bir iddiaydı? Niye Gürkan bu kadar gerilmişti ki?
Kafamı Gürkana çevirdiğimde gözlerini kaçırdı.
"sana gelen hediye kutusu. Onu gönderen bendim aslında" dedi Tolga.
Gözümü "oha" manasında araladım ve boğazımı temizledim."Lan sen bana mı yürüyosun?
" dedim Sinirle.
Melih in aniden haykırmasıyla Gürkan da gülmeye başlamıştı.Tolga ya baktığım da gerilmişti. Lafı toparlamak için boğazını temizledi."hayır hayır. Yanlış anladın. Aramızda bir hediye dalgası geçti. Ya bak ben kızlara hediye almakta pek iyi değilimdir. Gürkanda aldığım hediyeyi küçümsedi biraz." dedi
"peki benimle ne alakası var " dedim tek kaşımı kaldırarak.
"heralde sen biraz odunmuşsun bu konularda " dediğinde aniden gelen öksürme hissiyle bir müddet öksürdüm.
"yuh lan vur dedik öldürdük. " dedi Melih Tolga nın sırtına bir tane geçirirken. Öksürmem geçene kadar bir müddet güldüm. Daha doğrusu gülmeye çalıştım. Ortaya çıkan hayvani sesler etraftaki lerin gözlerini üzerimde buluşmasına neden oluyordu. Öksürmeyi bırakıp kafamı Gürkan a çevirdim.
"eee devamını anlatıcak mısın?" başka ne diyecek diye beklerken konuşmaya devam etti.
"işte sen beğenirsen diğer kızlarda beğenirmiş .Sende beğendiğine göre ben kaçayım da hediyeyi vereyim kıza. Hadi eyvallah" Gözlerimi kısarak Gürkana baktım.
"laf olsun diye konuştu . Ciddiye almadın inşallah güzelim" dedi sanki herşey normale dönmüş gibi. İçim de bir haykırma hissi doğmuştu bunun üzerine.
"odun ha? " dedim ve tekrar güldüm.
"burası karışır bro benim de işim vardı. Hadi görüşürüz" dedi Melih hemen ardımdan.
Baş başa kaldığımızı fırsat bilerek ona doğru döndüm."ya bak Şeyma. Tamam ibnelik yaptık biraz. Büyütülecek birşey yok " saçlarını karıştırışını izledim bir süre. Huzur buluyordum sanki onu izlerken.
"şerefsizsin!"
"azıcık" dedi, gözlerini kıstı ve beni izledi bir süre.
"sevgilim olsan , bu olaydan sonra senden ayrılırdım" dediğim lafın ardından kendime bir tane geçiresim gelmişti.
"sevgili sıfatına ulaşmamız için illa çıkma teklifi mi etmem gerekli?" dediğinde yüzüne bir gülümseme oturdu."yani hayır..evet .. bilmiyorum . Imm bak şey" konuşabilmeyi ve kendimi ifade edebilmeyi diledim o an. Kelimeler ağzıma birikiyor ama hepsi birbirine geçiyordu.
"okuldaki herkes bizi sevgili olarak biliyor. Haberin var mıydı?" gözlerimi aralamış ona bakarken , o bu durumdan haz almışcasına sırıttı.
"güzel , öğrenmiş oldun" hani heyecanlanınca midenizde bir kelebeklenme olurdu ya şuan benim midem de filler tepişiyordu. Kafamı çevirip onun göremeyeceği açıda sırıttım. Ne kadar süre böyle kalmıştım bilmiyordum ama çenemin kasıldığı an ciddileşip tekrar ona döndüm. Ona doğru dönmemle kafasını dizime usulca koyup gözlerini kapattı. Her zaman olduğu gibi beklemiyordum.
Sırıttım. Değişik değişik sırıtıyordum her seferinde.
Dayanamayıp ellerimi saçlarının arasına daldırdım ve hafifçe okşadım. Yumuşacık ve dağınık saçları vardı. Saçıyla oynamamdan haz almışcasına gözlerini araladı.Sanki göz göze geldiğimiz anlarda başka bir insana dönüşüyordum.
"gözlerine her baktığım da garip hissediyorum " dediğinde gözlerim bir kaç saniye gözlerinde takıldı.
"seni neden bu kadar geç farketmiştim? Bunu kendime her hatırlatışım da kızıyorum" susuyordum. Öylece onu dinliyor arada bir uzaklara dalıp sırıtıyordum. Aptal Şeyma . Aptal gibi gözüküyordum, buna adım gibi emindim.
"çok güzelsin" dediğinde , içimdeki filler bir saniyeliğine durdular. Bana iyilik yapıyorlardı şuan çünkü kalkıp gidecek ve bir daha utancımdan gelemeyecektim.Gözlerimi gözlerine çevirdiğimde gözlerini kapattı.
Kurgu nasıl gidiyor. Saçma yerleri varsa yorumlarda belirtirseniz düzeltmeler yapabilirim. Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Olmasın? | Texting
HumorTamamlandı. Küfür içerir. Stalkcıbayan: diyorum ki Stalkcıbayan: sen, Stalkcıbayan: ben, Stalkcıbayan: biz, Stalkcıbayan: neden olmasın?