Dzisiejszej nocy Elizabeth nie mogła zmrużyć oka, nie pomagał również fakt, że była wykończona nocnymi wydarzeniami. Pobicie, kradzież pieniędzy, nieoczekiwane spotkanie braci Hamilton; wszystkie myśli kłębiły się w jej głowie. Wyciągnęła synka z łóżeczka i położyła obok siebie, cieszyła się, że może tulić chłopca w swoich ramionach, który tak bardzo był podobny do ojca. Wierzchem dłoni otarła spływające łzy, gorzkie łzy przypominające o tym co niegdyś posiadała. Miała dosyć życia z brzemieniem, które bezpodstawnie zostało zrzucone na jej ramiona, chciała ponownie poczuć się kochana. W głębi serca pragnęła by ktoś otoczył ją opieką, ją i Jimmy'ego. Niestety ta jedna konkretna osoba, w której ramionach chciałaby się schronić, szczerze jej nienawidzi, a przynajmniej tak sądzi.
Rankiem wstała jeszcze przed pobudką Jimmy'ego. Po cichu, nie chcąc nikogo obudzić, weszła do łazienki, aby się odświeżyć, co okazało się nie lada wyzwaniem. Zdjęcie piżamy zajęło więcej czasu niż zwykle. Weszła pod prysznic, gorąca woda moczyła jej poobijane ciało mieszając się jednocześnie ze spływającymi łzami. Skrzywiła się z bólu. Nie była świadoma tego, że pęknięte żebro może tak cholernie boleć.
Z trudem ubrała świeże dresy i luźną koszulkę. Przed wyjściem z łazienki spojrzała w lustro przyglądając się swojej poobijanej twarzy, opuchlizna prawie zeszła, niestety o siniakach nie można było powiedzieć tego samego. Przybrały ciemnofioletową barwę, która mocno kontrastowała z jasną skórą. Przejechała językiem po rozciętej wardze, biorąc po chwili głęboki oddech.
Wychodząc z łazienki ukradkiem spojrzała w stronę niewielkiego salonu, jej dawni przyjaciele nadal byli pogrążeni w krainie Morfeusza. Uśmiechnęła się lekko na wspomnienie wspólnie spędzonych chwil i pomimo świadomości, że to wszystko jest już przeszłością, a ich przyjaźń zapewne nigdy nie wróci już na właściwy tor, to jednak cieszyła się z tego, że ta dwójka jest teraz przy niej.
***
:)
CZYTASZ
Lost Love
RomanceElizabeth próbowała ułożyć swoje życie na nowo, starając się zapomnieć o przeszłości. O życiu, które niegdyś wiodła. Nie brała pod uwagę, tego że los może mieć dla niej inny plan. Lecz pewne wydarzenie sprawia, że staje twarzą w twarz z przeszłością...