Κεφάλαιο 16ο

199 13 3
                                    

⚠️ TRIGGER WARNING ⚠️ S/A

Previously on Them & I...

Είχε ήδη μεθύσει!Φαινόταν...

Μου λέει και πλησιάζει το ποτήρι στα χείλια της.

Χρ: -ΟΧΙΙΙ!

...
Φωνάζω, αρπάζω το ποτήρι και πίνω μονοκοπανια το περιεχόμενο του... ένιωσα τον λαιμό μου να καεί. Ήταν σίγουρα 《μπόμπα》.

Εύη: - Τι κάνεις;;; Πας καλά; Σε ρώτησα αν θες δικό σου!

Μου φωνάζει νευριασμένα...
Δεν έχω πολύ χρόνο μπροστά μου πρέπει οπωσδήποτε να πάω τουαλέτα.

Χρ: - Πάμε να φύγουμε τώρα!

Φωνάζω ακι την αρπάζω από το μπράτσο.

Εύη: -ΟΧΙ , ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ!

Φωνάζει και αυτή και τραβάει το χέρι της με δύναμη.

Γαμωτο, δεν προλαβαίνω!

Τρέχω προς τις τουαλέτες. Έχεις πολύ κόσμο.. χτυπάω και σπρώχνω για να περάσω. Φτάνω στις τουαλέτες...

Την ίδια στιγμή, βγαίνει ο Πάρης.

Παρ: - Έλα, συγνώμη που άργησα απλώς ήταν ένα επείγον τηλεφώνημα... Συνέβη κάτι; φαίνεσαι πολύ αναστατωμένη.

Χρ: -Βρες την Εύη και φύγετε γρήγορα, δεν έχω χρόνο να σου εξηγήσω τώρα... Εν ανάγκη πες της και ψέματα, αρκεί να φύγετε. Με ακούς;

Παρ: - Εντάξει, εντάξει... ναι εσύ;

Χρ: - Δεν θα αργήσω, θα πάρω ταξί και θα έρθω! Φύγε τώρα γρήγορα!

Δεν πρόλαβε να μου πει κάτι καθώς τον έσπρωξα να φύγει ενώ εγώ μπήκα στις τουαλέτες...

Χωρίζονται σε αντρικές και γυναικείες. Ευχαριστώ Θεέ μου. Για μια στιγμή πάγωσα, φοβήθηκα να μπω... στο μυαλό μου επανήλθαν εικόνες από εκείνο τα βράδυ...

Κούνησα το κεφάλι μου. Δεν έχω άλλη επιλογή. Μπαίνω στις γυναικείες τουαλέτες... Ήταν άδειες... ζαλίζομαι Πολυ ... ολα γυρίζουν...χάνω την ισορροπία μου και πιάνομαι απ τον πάγκο με τους νιπτήρες....

Ακουω ίσως μου την πόρτα να ανοιγει... γυρνάω

Ήταν ο άντρας με τον οποίο καθόταν η Εύη. Ο Μάριος! Με κοιτούσε με περίεργα...

Μαρ: -Πως γίνεται να είσαι τόσο έξυπνη και χαζή ταυτόχρονα;
Τώρα θα την πληρώσεις εσύ...

Έλεγε ενώ έκανε βήματα προς το μέρος μου...

Χρ: -Μη... μη με πλησιάζεις, θα φωνάξω!

THEM & IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz