...Previously on Them & I...
Στεφ: -ΤΡΕΞΕ!!!
φώναξε και αρχίσαμε να τρέχουμε και οι δύο μαζί, έτρεχα γρήγορα, πιο γρήγορα από τον Στέφανο. Κάποια στιγμή σκόνταψε και έπεσε. Είχε χτυπήσει πολύ. Γύρισα, έσκυψα, πέρασα το ένα του χέρι στους ώμους μου και τον τράβηξα.Χρ: -Έλα, φτάσαμε σχεδόν! Λίγο ακόμη.
Κούτσενε και κάθε λίγο γύρναγε πίσω να δει αν μας ακολουθούν. Φτάσαμε στην πόρτα του σπιτιού μου. Έβγαλα τα κλειδιά και πήγα να ξεκλειδώσω.
Στεφ: -Εγώ πάω σπίτι μου.
Είπα και έκανε να γυρίσει αλλά το έπιασα από τον ώμο.Χρ: -Σκάσε και μπες μέσα!
Με κοίταξε έκπληκτος αλλά δεν έφερε άλλη αντίρρηση.Ανεβήκαμε τα σκαλιά και μπήκαμε στο δωμάτιο μου. Τον μετέφερα στο μπάνιο όπου τον έβαλα να κάτσει στο καπάκι της τουαλέτας.(Μα πόσο ρομαντικό;) Έκανε ένα μορφασμό πόνου.
Χρ: -Μην κουνηθεις, έρχομαι!
Του είπα και βγήκα από το δωμάτιο. Κατέβηκα γρήγορα στην κουζίνα πήρα το κουτί των πρώτων βοηθειών και ξαναανεβηκα.
Δεν είχε κουνηθεί, είχε μόνο σκύψει στα γόνατα του.
Με είδε που μπήκα με το κουτί μέσα!Στεφ: -Δεν έχω τίποτα!Μια χαρά είμαι!
Χρ: - Μια χαρά λες εσύ αυτά τα χάλια;
Είπα καθώς τον πλησίασα και κάθησα στα γόνατα μπροστά του, δίπλα από την μπανιέρα της οποίας άνοιξα την βρύση για να τρέχει νερό. Πήρα μια πετσέτα στα χέρια μου έβρεξε ένα σημείο της και πλησίασα το πρόσωπο του. Ήμουν έτοιμη να ακουμπήσω το πρόσωπο του όταν μου έπιασε τον καρπό κάνοντας με να τον κοιτάξω.
Χρ: -Εχω πάει σε σεμινάριο πρώτων βοηθειών, χαλάρωσε, ξέρω τι κάνω!
(Ή απλώς εγώ δει grays anatomy)Του είπα για να τον καθησύχασε ώστε να αφήσει το χέρι μου.
Ακούμπησα την πετσέτα πάνω σε μια πληγή στο μέτωπο του με αποτέλεσμα να τιναχτεί ελάχιστα προς τα πίσω και να κάνει γκριμάτσα πόνου.Χρ: -Σσσσςς
Του έκανα και με κοίταξε με ένα βλέμμα νευριασμένο κι ύστερα ξαναήρθε μπροστά. Άρχιζα να του καθαρίζω τις πληγές και το ξηρό αιμα στο πρόσωπο του. Ύστερα τις γροθιές του. Δεν έλεγε τιποτα, απλώς με κοίταζε. Παρατήσουμε κάθε κίνηση μου. Τελείωσα και με τα χέρια.
ESTÁS LEYENDO
THEM & I
RomanceΣτέφανος: 18 χρόνων, Κριός Χριστίνα: 16 χρόνων, Υδροχόος Μπορείτε να φανταστείτε τι θα γίνει όταν ο αέρας συναντήσει φωτιά;