Néhol 18+ - os részt tartalmaz, ennek tudatában olvasd tovább
Végig beszélgettük a Coneglianoba vezető utat, majd Asia egy hangulatos étteremnél állt meg.
Bementünk és jeleztük, hogy van asztalfoglalásunk így odavezettek minket majd megkaptuk az étlapot.
Hangosan korogni kezdett a gyomrom.- Elnézést, csak picit éhes vagyok. - mosolyogtam. Nem tudtam normálisan enni a héten.
- Semmi probléma. Ennyire rossz heted volt? - kérdezte.
- Inkább baromi mozgalmas, vizsga hátán vizsga, meg mellette a sok óra is. Kicsit elfáradtam.
- Akkor pihenünk hétvégén, hogy feltöltődj a következő hétre.
Jött a pincér, rendeltünk majd folytattuk tovább a beszélgetést.
Istenien finom volt az étel, nagyon jól főztek, de a társaság volt a legjobb és a legszebb.Kellemesen telt az esténk, Asia lakására érve elvégeztük az esti rutinunkat majd bebújtunk az ágyba.
- Köszönöm ezt az estét Szépségem! Nagyon jól éreztem magam, bár ez ha veled vagyok mindig így van. - mosolyogtam.
- Ez semmiség! De mi a baj? - tűrt egy tincset a fülem mögé. Egész este gondterheltnek tűntél.
- Nincs semmi gond, hidd el. Csak kicsit fáradt vagyok. - mondtam, bár nem voltam teljesen őszinte, zavart a csók amit Regina adott.
- Akkor gyere bújj ide, aludjunk. - tárta szét a karját.
Szótfogadtam és védelmező karjaiba bújtam, megnyugodtam, a lágy simogatásnak köszönhetően pedig hamar elaludtam.
Finom illatokra ébredtem, így természetesen barátnőm nélkül ébredtem, hiszen miatta vannak ilyen mennyei illatok. Kikászálódtam az ágyból és a konyha felé vettem az irányt. Amint meglátott mosolyogni kezdett.
- Szép napot Álomszuszék! - adott egy apró csókot.
- Miért mennyi az idő? - kérdeztem meglepetten.
- Mindjárt 11 óra.
- Jesszusom, miért nem ébresztettél fel?
- Annyira édesen aludtál, illetve fáradt is voltál szóval nem volt szívem felébreszteni.
- Annyira cuki vagy! - adtam egy újabb csókot az ajkára. Na és mi finomat fogunk enni?
- Paradicsomleves és parmezános csirke készül.
- Uhh máris éhes lettem. - mosolyogtam. Ennyire jól tudsz főzni?
- Az, hogy jól majd kiderül. - nevetett. Egyébként nagyon szeretek főzni, csak sokszor nem jut rá időm az edzések mellett.
- Akkor majd te fogsz főzni. - kacsintottam.
- Te nem tudsz?
- Eddig túl sokszor nem voltam a konyhában főzni.
- Akkor gyere ide, megmutatok pár dolgot.
Rengeteget nevettünk a szerencsétlenkedésemen, de közben azért készen is lett az ebédünk.
Gyorsan megterítettem majd elfogyasztottuk az ebédet.- Minek megyünk étterembe ha így tudsz főzni? - kérdeztem.
- Köszönöm, ezt most bóknak veszem.
- Te főztél, én mosogatok.
- Segítek. - mondta.
- Te csak ülj le és pihenj addig. - mondtam majd bementem a konyhába.
Joanna szemszöge
Ültem a nappaliban a kanapén és néztem Lexit.
- Hogy tud még mosogatás közben is ennyire szexi lenni? - kérdeztem magamtól és beharaptam az ajkamat.
Teljesen magába sikerült bolondítania, folyton rá gondolok, hiányzik ha nincs mellettem. Mindennél jobban meg akartam ismerni, mindent tudni akartam róla. Ha látom a szívem egyre hevesebben vert , ha csak hozzámér jó értelemben remegni kezdek.
Nem hittem, hogy ilyen gyorsan de beleszerettem.Tovább néztem őt és csak mosolyogtam, felálltam és mögé settenkedtem majd átöleltem.
- Mindjárt végzek Szépségem!
- De már nem bírok magammal. - csókoltam meg a nyakát. Nem tehetek róla, hogy minden helyzetben szexi tudsz lenni.
- Annyira bolond vagy. - mosolygott.
- Nem, csak kívánlak. - súgtam a fülébe. Mellesleg desszertre nem jutott időm, de találtam valami édesebbet annál. Téged! - gyengéden a nyakába haraptam.
Megfordult, megtörölte a kezét majd az ajkaimra tapadt. Csókcsatába kezdtünk, közben kezem felfedező útra tévedt.
Annyira puha volt a bőre, ami az érintésemre libabőrös lett. Egyre jobban beindított ez a lány. Vadabbul kezdtem csókolni, majd felkaptam és felvittem a hálószobába. Leültettem az ágyra, majd levettem a pólóját és messzire dobtam. A hátára döntöttem és a nyakától haladtam egyre lejjebb a csókokkal. Mellével játszadozni kezdtem, egyik kezemmel masszíroztam domborulatát míg a számmal bimbójával játszottam, amire halk nyögéssel válaszolt. A csókokkal haladtam lejjebb, de kezem továbbra is mellét kényeztette.
Másik kezemmel benyúltam a bugyijába, amire újra felnyögött. Nedve már így is elöntötte a nőiességét, pedig semmi különöset nem csináltam még vele. Elkezdtem simogatni csiklóját és közben gyengéden csókoltam őt.
Lexi egyre gyorsabban vette a levegőt és többször egyre hangosabban nyögött. Becsúsztattam egy, majd két ujjamat is, először lassan majd később gyorsabban mozgattam benne ujjamat nem megszakítva csókunkat.
Egyre gyorsabban mozogtak ujjaim, Lexi beleharapott ajkamba és úgy nyögött, majd elvált ajkaimtól.- Akarlak. Együtt akarok elélvezni veled! - mondta.
Ledobtam én is a pólómat és ajkainak estem ismét. Lexi fordított helyzetünkön, így már ő volt felül. Egyből nőiességemnek esett nyelvével, melyre egy hangos nyögést kapott válaszul.
Pár perc kényeztetés után felém mászott és az ő csiklóját az enyémhez kezdte el dörzsölni. Először lassan, majd egyre gyorsabban mozogtunk együtt és pár másodperc különbséggel jutottunk el közösen a csúcsra.
Lihegve dőlt le mellém, majd átölelt.- Fanatsztikus vagy! - húztam közelebb magamhoz.
- Ehhez Te is kellesz. - csókolt meg lágyan.
- Lexi. - néztem a szemébe. Szeretlek.
- Én is szeretlek Szépségem! - fogta meg az arcom és újra megcsókolt.
YOU ARE READING
Olaszországi kaland
RomanceEgy fiatal egyetemista lány, megtudja hogy kedvenc röplabdázója, a világ egyik legjobb feladója Joanna Wolosz a közelébe költözik, hiszen az olasz sztárcsapat a Conegliano játékosa lesz. Lexi mindent megtesz azért, hogy megismerje a játékost. Hogy...